Spare Rib Express lanceert nieuwe website

Na een ‘semi-live’ test en optimalisatieperiode van bijna een maand heeft Spare Rib Express een compleet nieuwe e-commerce website gelanceerd. De website is ontwikkeld op basis van de (al enige tijd geleden) vernieuwde huisstijl van de franchiseformule. “Wij willen de consument een nóg betere bestelervaring geven en daarnaast een beter beeld geven van onze ware formule identiteit”, aldus commercieel manager David Pinedo.
 
“De nieuwe website is ontwikkeld volgens de nieuwste technieken en sluit naadloos aan op het digitale platform van de formule”, vertelt David Pinedo. Centrale aanpassingen worden vanuit het content management systeem gelijktijdig gewijzigd op de website en in de kassa van de formule. 

“Afgelopen jaar zijn wij nieuwe samenwerkingen gestart met twee strategische partners die ons ondersteunen op online en ICT gebied. Ons internetbureau is gespecialiseerd in online consumentengedrag. Dit betaalt zich sinds de ‘semi-livegang’ al gelijk uit met een 3 euro hogere kassa aanslag, een +11% hogere conversie, maar ook het uitstappercentage bij de check out ligt lager dan bij onze vorige website”, legt David Pinedo uit.

Bekijk ook