Domino's Pizza

    Domino's Pizza Nederland is gebouwd op meer dan 50 jaar ervaring in de internationale Pizza bezorg branche. We mogen ons met trots marktleider in Nederland noemen, maar om dat te blijven, zijn we continu bezig met het ontwikkelen en groeien van onze business.

    De Domino's Pizza franchise biedt de kans om een eigen zaak te starten, gesteund door meer dan 50 jaar ervaring en een team van gespecialiseerde consultants. Het doel is om winstgevende vestigingen te openen op toplocaties en samen te werken met geweldige mensen. Als het grootste pizza bezorg- en afhaalmerk wereldwijd, staan we bekend om onze deskundigheid en passie voor het leveren van verse pizza's. Franchisenemers krijgen hulp van een dedicated team voor locatiekeuze, dealonderhandelingen, winkelontwerp en operationele steun, zodat ze zich volledig kunnen richten op het succesvol runnen van hun winkel.

    De ideale franchisenemer

    Voor het openen van nieuwe winkels in Nederland zoeken wij initiatiefrijke mensen met de volgende eigenschappen:

    • Een gezonde dosis zelfkennis en doorzettingsvermogen.
    • Een sterke ondernemersgeest, evenals passie, toewijding en een toewijding om succes te behalen.
    • Minimaal 50.000 euro aan persoonlijke fondsen.
    • Teamspelers en sterke leiderschapsvaardigheden.

    Voldoe jij aan onze eisen? Dan ga je een uitgebreid training- en opleidingstraject in. Je wordt van begin tot eind begeleid in het proces om Domino's te leren kennen en natuurlijk om je eigen winkel succesvol te runnen. De totale investering ligt tussen de € 260.000,- en de € 340.000,-.

    Als jij denkt dat je hebt wat nodig is én je wilt aansluiten bij het Domino's succesverhaal als franchisenemer, neem dan vandaag nog contact met ons op voor meer informatie.

    Sommige dingen zijn de moeite waard om bij stil te staan. Onze vrienden, onze geliefden, onze eerste kus, een grappige anekdote. Er zijn dingen waar we extra waarde aan hechten. Natuurlijk ook wat je eet. Want dat moet goed zijn. Altijd. Ook als je iets thuis laat bezorgen. Domino’s begrijpt dat. Bij ons vind je geen diepvries-eten of voorgefabriceerde pizza’s. Wij werken met louter verse ingrediënten en deeg: en daarmee maken we jouw pizza.

    Bovendien doen we dit precies zoals jij dat het liefste wilt. Met ingrediënten die jij lekker vindt, helemaal from scratch. Zonder kunstmatige kleur-, geur-, en smaakstoffen. Met 100% mozzarella en ons geheime recept tomatensaus. Op de lekkerste bodem die we zelf elke dag vers maken en laten rijzen zoals de bakkers dat doen. Deze beleggen we vervolgens met de hand met een combinatie van jouw favoriete toppings wanneer jij bestelt. Want het is jouw feestje! Natuurlijk zijn we er ook om je te helpen met kiezen en hebben daarom heerlijke recepten op ons menu gezet. 

    Met plezier, zorg en enthousiasme maken wij jouw pizza klaar. Zodat jij altijd voor de volle 100%  happy bent met wat je eet. Elke keer weer. Want als jij happy bent, zijn wij dat ook. 

    Missie

    “Sell more pizza, have more fun!” 

    Visie 

    We willen NUMBER ONE IN PEOPLE en NUMBER ONE IN PIZZA zijn!

    Kernwaarden

    1. Denk groot en groei.

    We denken buiten de kaders en durven te dromen. Als een ander zegt ‘dat lukt je nooit’, dan gaan wij er juist voor. Dit maakt ons creatief en anders dan anderen.

    2. Stimuleer wat je wilt veranderen

    Binnen Domino’s belonen we verandering. We love it! Stilstaan is achteruitgaan. Bespreek ideeën en voer ze uit. Denk niet te lang na en wacht niet tot het perfect is.  De finetuning komt later wel.

    3. Leg de lat hoog, train en stop nooit met leren.

    Seconden winnen in je bezorgtijden, bestellingen foutloos opnemen, de glimlach van de klant moet steeds groter worden… Bij Domino’s willen steeds beter worden en pakken alles aan wat nodig is om dit te bereiken.Trainingen, coaching. Zodat we de opgedane kennis weer met elkaar en met de klanten kunnen delen.

    4. Groei van binnenuit

    Domino’s biedt veel mogelijkheden om door te groeien binnen het bedrijf. Veel van onze franchisenemers en directieleden zijn zelf ooit op de brommer begonnen. Pak je kansen en bespreek je ambities. Wij belonen je initiatief!

    5. Wij zijn niet gewoon, wij zijn uitzonderlijk

    Wie vindt het fantastisch om een pizza binnen anderhalve minuut in de oven te hebben? Wie kijkt uit naar het drukste moment van de dag? Domino’s mensen. Wij tellen plakjes Pepperoni in onze slaap. We zijn trots op wie we zijn: uitzonderlijk! Omdat we uitzonderlijke medewerkers hebben die in uitzonderlijke teams hard werken om de beste te zijn en te blijven.

    Doelstelling

    Momenteel hebben wij ruim 310 vestigingen en we streven ernaar om door te groeien naar 425 vestigingen.

    De groeivoorspellingen en cijfers rondom Domino's Pizza franchises wereldwijd tonen aan dat het merk een krachtige globale positie inneemt met een constante uitbreiding. Momenteel leidt Domino's Pizza Enterprises Ltd (DPE) als hoofd-franchisegever voor het merk in landen zoals Australië, Nieuw-Zeeland, Japan, Frankrijk, Monaco, België, Duitsland, en Nederland. Daar runnen ze meer dan 3.000 vestigingen met rond de 45.000 werknemers die samen elk jaar meer dan 100 miljoen pizza's verkopen. Het is opvallend dat DPE zich ontpopt als de grootste franchisehouder van Domino's Pizza Inc, een in de VS beursgenoteerde onderneming. Kijkend naar het grotere plaatje, beheert het merk Domino's Pizza wereldwijd meer dan 16.000 filialen in 89 verschillende landen. Deze aanwezigheid op wereldschaal benadrukt de indrukwekkende groei en succesvolle expansie van Domino's Pizza franchises op internationaal niveau.
     

    Veel interesse in nieuwe Franchise+ Beurs

    In de eerste 2 weken dat de inschrijvingen voor standhouders zijn geopend is er veel interesse in deelname aan de...

    ‘De mensen die bij je werken zorgen voor het succes’

    Interview

    Van pizzabakker tot manager tot franchisenemer: het succesverhaal van Klaske Somsen (25) uit Sneek is een verhaal...

    De constante dynamiek bij Domino’s Pizza

    Coverstory

    Domino’s Benelux is in beweging. De driehonderdste Nederlandse winkel is recent geopend in Den Bosch, het nieuwe...

    ‘Een conflict is te voorkomen, communiceer gewoon goed’

    Interview

    Formulewijzigingen zijn een boeiend onderwerp, vindt Alex Dolphijn advocaat – partner bij Ludwig & Van Dam...

    De onstuimige groei van maaltijdbezorging

    Reportage

    Er lijkt geen einde te komen aan de groei van de markt voor bezorgmaaltijden.

    Het jongensboek van Yannick Dokter van Domino’s

    Franchisenemersportret

    Van bezorger tot franchisenemer van Domino’s met vijf vestigingen en 150 medewerkers. Yannick Dokter (25) maakte...

    ‘Al onze franchisenemers hebben op de brommer gezeten’

    Franchisenemersportret

    Domino’s Pizza heeft in Misja Vroom een nieuwe CEO. Hij volgt Andre ten Wolde op, die na ruim 12,5 jaar als COO...

    Trends en ontwikkelingen bij foodformules

    Reportage

    Hoe gaan formules om met zaken als bezorgservices, automatisering, klantdata, app’s en aandacht voor gezonde...

    ‘Alles wat je aandacht geeft groeit’

    Franchisenemersportret

    Het verhaal van Hassan al Morabit is er één uit een jongensboek. Hij begon als pizzabezorger en heeft inmiddels...

    Samen succesvol bij Domino's Pizza

    Franchisenemersportret

    Bij Domino's Pizza kun je uitgroeien van pizzakoerier tot pizzaondernemer. Herman Derkx en zijn compagnon Peter...

    Interview Ronald Kooij: Domino's Pizza Den Helder

    Interview

    Wat maakt een franchisenemer nu een goede franchisenemer? Ronald Kooij, eigenaar van Dominos Pizza in Den Helder...

    De geschiedenis van Domino's Pizza

    Reportage

    Van pizzakoerier tot pizzaondernemer: maar liefst 30 van de 50 franchisenemers van Domino s Pizza begonnen ooit op...

    Interview met Bas Besselse van Domino's Pizza

    Franchisenemersportret

    Net een jaar bezig en nu al in de top 3 van de verkiezing Franchisenemer van het Jaar. Bas Besselse sprong samen...

    Domino's Pizza maakt grote stappen

    Coverstory

    De komende jaren gaat Domino’s Pizza in Nederland grote stappen voorwaarts maken. De uitbreiding zal vooral...

    Crisis? Welke crisis?

    In de zeventiger jaren scoorde de Engelse popgroep Supertramp hoge ogen met hun elpee ‘Crisis? What crisis?’. De...

    Domino's Pizza: “Bouwen aan het merk én nieuwe outlets’’

    Coverstory

    Voor Domino’s Pizza heeft de kaart van Nederland nog te veel witte vlekken: allemaal gebieden waar winkels bij...

    Geïnteresseerd in deze formule?
    Informatie aanvragen
    Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
    Informatie aanvragen
    Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
    Direct informatie aanvragen

    Kerncijfers

    Franchise sinds
    1967
    Aantal vestigingen
    310
    Entreegeld
    €20.000
    Franchise fee
    6,5%
    Gemiddelde omzet

    €680.000

    Totale investering
    €300.000
    Benodigd eigen vermogen
    €50.000
    NFV lid
    Ja