SPAR winnaar Dutch Search Awards 2021

Tijdens de Dutch Search Awards welke plaatsvond op 9 december kwam SPAR als grote winnaar uit de bus met de Grote Prijs. Daarnaast nam SPAR ook de 1e prijs voor beste PPC B2C campagne mee naar huis. 

De Dutch Search Awards erkennen, vieren en bekronen bijzondere prestaties in de search marketing industrie. Innovatie en originaliteit zijn essentieel om het verschil te maken in het digitale tijdperk. Daarmee wordt de Nederlandse search marketing wereld in haar geheel naar een hoger niveau getild. Agencies, merken, professionals en ontwikkelaars van tools en software konden vanaf 1 juli 2021 hun cases inzenden voor 21 categorieën die vallen onder: Search-categorieën, Best of Digital, Software & tooling en de bonus categorie.

De onafhankelijke juryleden en het publiek hebben de winnaars bepaald tijdens de officiële uitreiking van de Dutch Search Awards 2021.

In samenwerking met Adwise werd SPAR winnaar in de categorie Beste PPC B2C campagne omdat de ingestuurde casus het beste de klant van relevante informatie wist te voorzien via betaalde kanalen. Ook zijn zij gezamenlijk door het publiek uitgeroepen tot winnaar van de publieksprijs, de Grote Prijs. Deze werd gewonnen met de casus waarmee de doelgroep lokale en relevante informatie kreeg over de dichtstbijzijnde winkel. Dit zorgde zowel voor online e-commerce als voor offline winkelbezoek. SPAR is supertrots op dit behaalde resultaat en bedankt alle betrokkenen die dit mede mogelijk hebben gemaakt

SPAR winnaar
Bekijk ook