't Verswarenhuys

't Verswarenhuys biedt een concept waarbij de verkoop van versproducten centraal staan. 't Verswarenhuys winkel zit  tussen de supermarkt en de foodspeciaalzaak in. Met de steeds groter wordende supermarkten en teruggang van het aantal foodspeciaalzaken,  probeert ’t Verswarenhuys het gat te vullen.

De foodbranche (met name supermarkten en foodspeciaalzaken) verandert in een hoog tempo. Dit heeft grotendeels te maken met de wensen en behoeftes die consumenten hebben. Gemak, vers, gezond, eerlijk, beleving en persoonlijk zijn zo maar een paar van de veel gehoorde termen waar consumenten naar op zoek zijn.

't Verswarenhuys probeert  hierop in te spelen met een concept waarbij zij twee werelden samen laten komen. De efficiëntie en kwantiteit van een supermarkt en de versheid, service en beleving die de klant mag verwachten van een speciaalzaak.

Geïnteresseerd in deze formule?
Direct informatie aanvragen

Kerncijfers

Franchise sinds
2014
Aantal vestigingen
2
Eigen vermogen
€ 0