Formule
Bruna
Bruna
Bruna is een grote naam in het gebied van (kinder)boeken, tijdschriften, dagbladen en wenskaarten, en één van de grootste aanbieders op het gebied van papier- en schrijfwaren, staatsloten, cadeau- en schoolartikelen. Bruna bestaat in 2018 maar liefst 150 jaar en heeft ongeveer 300 winkels en de ambitie is om dit verder uit te breiden.
Sinds december 2017 is Bruna samen met Bookchoice en VBK uitgevers onderdeel van de Shared Stories Group. Zij zijn de grootste speler op de Nederlandse boekenmarkt en investeren fors in de verdere ontwikkeling van Bruna. De wereld van het lezen verandert en daarom manifesteert Bruna zich steeds meer als een omnichannel organisatie.
Bruna speelt op een plezierige en inspirerende manier in op de wensen van markt en adviseert haar klanten vriendelijk en deskundig. Bruna wil de plek zijn waar mensen komen om geïnspireerd te raken weer iets ontspannends te doen: lezen, schrijven, maken, leren en spelen.
Als franchiseorganisatie zorgt Bruna voor een professionele ondersteuning van haar ondernemers. Daarbij zijn onder andere: winkelautomatisering, logistiek, facturatie, marketing en inkoop centraal geregeld. Hierdoor ontstaan onder andere (financiële) voordelen van collectieve inkoop en logistieke condities.
Professionele begeleiding op maat
Bruna vindt het belangrijk haar franchisenemers goed te ondersteunen. Een ervaren en deskundig team biedt begeleiding bij het opstarten van een Bruna-winkel. Elke ondernemer heeft een areamanager tot zijn beschikking die coacht en begeleidt bij het opstellen van de verkoopstrategieën en de bedrijfsvoering. Alle Bruna-winkels worden ondersteund door een deskundige Klantenservice.
Publicaties
