Bruna gaat zich profileren als omnichannel-speler

Bruna is een nieuwe weg ingeslagen om de 300 vestigingen toekomstbestendig te maken. Onlangs is de implementatie van het nieuwe kassasysteem afgerond. Alle 300 vestigingen (waarvan tweederde op franchisebasis) kregen binnen 3 maanden een nieuwe kassa en een omnichannel-platform met tal van mogelijkheden. Voor het omnichannel-platform kwam de formule bij Valk Solutions terecht.

Er komt een nieuwe website en een loyaltykaart. “Het oude kassasysteem was daar niet op toegerust”, legt Marc-Derek Schönberger, bestuurder van Bruna, uit. “We hadden dus een nieuwe winkelautomatisering nodig om onze nieuwe strategische richting te ondersteunen. Dat was een no-brainer.”

Bij de implementatie van het nieuwe systeem werden de franchisenemers en filiaalmanagers nauw betrokken. Er kwamen pilotgroepen om de werkwijze uit te proberen en fijn te slijpen.
Lees hier meer over in het aankomende Franchise+ vakblad. Abonnement of gratis proefnummer aanvragen? Klik dan hier.

Bekijk ook