Subway

Denk je dat SUBWAY® het juiste franchiseconcept voor je is? Kijk of je je herkent in onderstaand profiel:

  • enthousiasme voor het SUBWAY® merk en de producten
  • plezier in omgang met mensen
  • zakelijk inzicht
  • gevoel voor verantwoordelijkheid

Ben je geïnteresseerd om franchisenemer te worden? >> subway-franchise.nl

De voordelen

De belangrijkste voordelen waar je van profiteert als SUBWAY® franchisenemer zijn het merk, het systeem, het team en het product. Net als bij onze Subs, is de juiste samenstelling van deze ingrediënten het recept voor succes.

Het Merk

Het SUBWAY® merk is wereldwijd bekend en heeft een grote fanbase. Op zowel nationale als internationale ranglijsten scoort het merk hoog op meerdere vlakken. Van deze bekendheid profiteer je als franchisenemer. Consumenten weten waar het merk voor staat en zijn bekend met de hoge kwaliteit.

Het Systeem

Met meer dan 50 jaar ervaring biedt het SUBWAY® systeem een gedegen concept aan. Franchisenemers profiteren van de kennis, de processen en het netwerk binnen het systeem. Zo zijn er verschillende trainingsmogelijkheden voor franchisenemers en hun teams en het voordeel van de centrale inkoop door de non-profit inkooporganisatie. Daarnaast is er het nationaal marketingfonds waar marketingprofessionals samenwerken met een board van verkozen franchisenemers en wordt er binnen het systeem continu geïnvesteerd in innovatie.

Investering

De totale investering ligt tussen de € 92.650 en € 325.000, dit is afhankelijk van de locatie. Op de SUBWAY site staat hier meer informatie over, zie: subway-franchise.nl.

Het Team

Onderdeel van het systeem is het team. De SUBWAY® franchiseformule is de grootste ter wereld. Ondanks die grote wereldwijde bekendheid ligt een groot deel van de kracht in de lokale aanpak. Het persoonlijke contact met een Development Agent die de ondernemers in zijn regio ondersteunt en adviseert. Daarnaast is er de ondersteuning van het hoofdkantoor. Je bent zelfstandig ondernemer maar zult veel profijt hebben van de goede samenwerking met de verschillende partijen binnen de organisatie.

Het Product

De gast kan zijn Sub of salade helemaal aanpassen naar eigen smaak; groot of klein, pittig en low-fat, vlees, vis of vegetarisch; met de grote keuze aan ingrediënten zijn de mogelijkheden eindeloos. Producten worden vers bereid voor de ogen van de gast. Ons recept is de balans tussen betaalbaarheid, voedzame keuzes en verwennerij. Dit zorgt ervoor dat ons aanbod aanspreekt bij een grote doelgroep. Met een team van specialisten kijken we naar voedingstrends en ontwikkelen we nieuwe producten en smaken. Op deze manier blijven we innoveren en kunnen we onze gasten blijven interesseren met verassende nieuwe producten.

Contacten

Ons internationale merk wordt vertegenwoordigd door onze regionale contactpersonen. Onze Development Agents ontmoeten je graag voor een persoonlijk gesprek. Neem vandaag nog contact met ze op

Subway franchisenemer Johan Wagner: 'Het succes hangt helemaal van jezelf af'

Succes is maakbaar. Het is de stellige overtuiging van Johan Wagner. Echter, zo zegt hij ook, een goede formule is...

De onstuimige groei van maaltijdbezorging

Reportage

Er lijkt geen einde te komen aan de groei van de markt voor bezorgmaaltijden.

Hot & happening in de States

Reportage

De Verenigde Staten loopt qua foodtrends, businessconcepten en innovatie structureel een paar jaar voor op de rest...

De opmars van de FEBO Drive 

Coverstory

Een sterke groei in vestigingen de afgelopen jaren, steeds meer vestigingen die bezorgen, aparte bezorgkeukens in...

Jimmy John's beste franchiseformule in de VS

Uitgelicht

Fastfood beheerst de top 10 van beste franchiseformules in Amerika in 2016. Van de tien zijn

er maar een paar...

De opmars van sandwichformule Subway

Uitgelicht

Franchise+ portretteert de geschiedenis van een in Nederland actieve franchiseorganisatie die zijn bestaansrecht al...

Crisis? Welke crisis?

In de zeventiger jaren scoorde de Engelse popgroep Supertramp hoge ogen met hun elpee ‘Crisis? What crisis?’. De...

Moet ik alles doen wat een franchisegever zegt?

Reportage

De franchisegever wil overgaan op een peperduur kassasysteem. Ben je verplicht om daaraan mee te doen? En wat kun...

2009: snel vergeten!

Algemeen

Door de economische crisis was het afgelopen jaar bepaald geen succes voor ondernemers. “Een jaar om snel te...

Franchise in... Groningen

Franchise and the city

Franchise+ gaat op pad in een stad en laat franchisenemers aan het woord. Over hun winkel, hun formule en over hun...

Franchise in... Arnhem!

Franchise and the city

Franchise+ gaat op pad in een stad en laat franchisenemers aan het woord. Over hun winkel, hun formule en over hun...

Franchise in... Haarlem

Franchise and the city

Franchise+ gaat op pad in een stad en laat franchisenemers aan het woord. Over hun winkel, hun formule en over hun...

Subway: 'Gezonde en snelle broodjes'

Uitgelicht

Het verhaal achter het internationale succes van Subway is Amerikaanser dan Amerikaans. In minder dan veertig jaar...

Franchise en horeca, kan dat wel samen?

Uitgelicht

In de hotel-, restaurant- en cafébranche kennen we franchising vooral in fastfood, restaurantbedrijven en...

Geïnteresseerd in deze formule?
Direct informatie aanvragen

Kerncijfers

Franchise sinds
1974
Aantal vestigingen
212
Waarvan franchise
212
Entreegeld
€ 10.000
Jaarlijkse fee
8%
Eigen vermogen
€ 40.000