Subway

    Het SUBWAY® merk is wereldwijd bekend en heeft een grote fanbase. Op zowel nationale als internationale ranglijsten scoort het merk hoog op meerdere vlakken. Consumenten weten waar het merk voor staat en zijn bekend met de hoge kwaliteit. De gast kan zijn Sub of salade helemaal aanpassen naar eigen smaak; groot of klein, pittig en low-fat, vlees, vis of vegetarisch; met de grote keuze aan ingrediënten zijn de mogelijkheden eindeloos. Producten worden vers bereid voor de ogen van de gast. Ons recept is de balans tussen betaalbaarheid, voedzame keuzes en verwennerij. Dit zorgt ervoor dat ons aanbod aanspreekt bij een grote doelgroep. Met een team van specialisten kijken we naar voedingstrends en ontwikkelen we nieuwe producten en smaken. Op deze manier blijven we innoveren en kunnen we onze gasten blijven interesseren met verassende nieuwe producten. Met meer dan 50 jaar ervaring biedt het SUBWAY® systeem een gedegen concept aan. Franchisenemers profiteren van de kennis, de processen en het netwerk binnen het systeem.

    Subway franchisenemer Johan Wagner: 'Het succes hangt helemaal van jezelf af'

    Succes is maakbaar. Het is de stellige overtuiging van Johan Wagner. Echter, zo zegt hij ook, een goede formule is...

    De onstuimige groei van maaltijdbezorging

    Reportage

    Er lijkt geen einde te komen aan de groei van de markt voor bezorgmaaltijden.

    Hot & happening in de States

    Reportage

    De Verenigde Staten loopt qua foodtrends, businessconcepten en innovatie structureel een paar jaar voor op de rest...

    De opmars van de FEBO Drive 

    Coverstory

    Een sterke groei in vestigingen de afgelopen jaren, steeds meer vestigingen die bezorgen, aparte bezorgkeukens in...

    Jimmy John's beste franchiseformule in de VS

    Uitgelicht

    Fastfood beheerst de top 10 van beste franchiseformules in Amerika in 2016. Van de tien zijn
    er maar een paar...

    De opmars van sandwichformule Subway

    Uitgelicht

    Franchise+ portretteert de geschiedenis van een in Nederland actieve franchiseorganisatie die zijn bestaansrecht al...

    Crisis? Welke crisis?

    In de zeventiger jaren scoorde de Engelse popgroep Supertramp hoge ogen met hun elpee ‘Crisis? What crisis?’. De...

    Moet ik alles doen wat een franchisegever zegt?

    Reportage

    De franchisegever wil overgaan op een peperduur kassasysteem. Ben je verplicht om daaraan mee te doen? En wat kun...

    Franchise in... Groningen

    Franchise and the city

    Franchise+ gaat op pad in een stad en laat franchisenemers aan het woord. Over hun winkel, hun formule en over hun...

    Franchise in... Arnhem!

    Franchise and the city

    Franchise+ gaat op pad in een stad en laat franchisenemers aan het woord. Over hun winkel, hun formule en over hun...

    Franchise in... Haarlem

    Franchise and the city

    Franchise+ gaat op pad in een stad en laat franchisenemers aan het woord. Over hun winkel, hun formule en over hun...

    Subway: 'Gezonde en snelle broodjes'

    Uitgelicht

    Het verhaal achter het internationale succes van Subway is Amerikaanser dan Amerikaans. In minder dan veertig jaar...

    Franchise en horeca, kan dat wel samen?

    Uitgelicht

    In de hotel-, restaurant- en cafébranche kennen we franchising vooral in fastfood, restaurantbedrijven en...

    Geïnteresseerd in deze formule?
    Informatie aanvragen
    Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
    Informatie aanvragen
    Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
    Direct informatie aanvragen

    Kerncijfers

    Franchise sinds
    1974
    Aantal vestigingen
    212
    Waarvan franchise
    212
    Entreegeld
    €10.000
    Franchise fee
    8%
    Benodigd eigen vermogen
    €40.000