Subway

Denk je dat SUBWAY® het juiste franchiseconcept voor je is? Kijk of je je herkent in onderstaand profiel:

  • enthousiasme voor het SUBWAY® merk en de producten
  • plezier in omgang met mensen
  • zakelijk inzicht
  • gevoel voor verantwoordelijkheid

Ben je geïnteresseerd om franchisenemer te worden? >> subway-franchise.nl

De voordelen

De belangrijkste voordelen waar je van profiteert als SUBWAY® franchisenemer zijn het merk, het systeem, het team en het product. Net als bij onze Subs, is de juiste samenstelling van deze ingrediënten het recept voor succes.

Het Merk

Het SUBWAY® merk is wereldwijd bekend en heeft een grote fanbase. Op zowel nationale als internationale ranglijsten scoort het merk hoog op meerdere vlakken. Van deze bekendheid profiteer je als franchisenemer. Consumenten weten waar het merk voor staat en zijn bekend met de hoge kwaliteit.

Het Systeem

Met meer dan 50 jaar ervaring biedt het SUBWAY® systeem een gedegen concept aan. Franchisenemers profiteren van de kennis, de processen en het netwerk binnen het systeem. Zo zijn er verschillende trainingsmogelijkheden voor franchisenemers en hun teams en het voordeel van de centrale inkoop door de non-profit inkooporganisatie. Daarnaast is er het nationaal marketingfonds waar marketingprofessionals samenwerken met een board van verkozen franchisenemers en wordt er binnen het systeem continu geïnvesteerd in innovatie.

Het Team

Onderdeel van het systeem is het team. De SUBWAY® franchiseformule is de grootste ter wereld. Ondanks die grote wereldwijde bekendheid ligt een groot deel van de kracht in de lokale aanpak. Het persoonlijke contact met een Development Agent die de ondernemers in zijn regio ondersteunt en adviseert. Daarnaast is er de ondersteuning van het hoofdkantoor. Je bent zelfstandig ondernemer maar zult veel profijt hebben van de goede samenwerking met de verschillende partijen binnen de organisatie.

Het Product

De gast kan zijn Sub of salade helemaal aanpassen naar eigen smaak; groot of klein, pittig en low-fat, vlees, vis of vegetarisch; met de grote keuze aan ingrediënten zijn de mogelijkheden eindeloos. Producten worden vers bereid voor de ogen van de gast. Ons recept is de balans tussen betaalbaarheid, voedzame keuzes en verwennerij. Dit zorgt ervoor dat ons aanbod aanspreekt bij een grote doelgroep. Met een team van specialisten kijken we naar voedingstrends en ontwikkelen we nieuwe producten en smaken. Op deze manier blijven we innoveren en kunnen we onze gasten blijven interesseren met verassende nieuwe producten.

Contacten

Ons internationale merk wordt vertegenwoordigd door onze regionale contactpersonen. Onze Development Agents ontmoeten je graag voor een persoonlijk gesprek. Neem vandaag nog contact met ze op! 

Geïnteresseerd in deze formule?
Direct informatie aanvragen

Kerncijfers

Franchise sinds
1974
Aantal vestigingen
186
Waarvan franchise
186
Entreegeld
€ 10.000
Jaarlijkse fee
8%
Totale investering
€ 230.000
Eigen vermogen
€ 40.000