The Peeling Company franchiseformule

    Droom jij ervan om je eigen huidkliniek te hebben? Heb jij een passie voor peelings en huidverbetering? Dan is The Peeling Company op zoek naar jou! The Peeling Company openende haar deuren in 2017 en is uitgegroeid tot de huidexpert in Nederland en wilt verder groeien via franchise!   

    Wat is The Peeling Company franchise?

    The Peeling Company positioneert zichzelf als de specialist op het gebied van peelings! Ze willen de liefde voor peelings en huidverbetering overbrengen op hun klanten. Uiteraard heeft het een focus op het maken van winst, maar dat is niet hun hoofddoel. The Peeling Company geloofd erin dat als anderen hun passie voelen, dit zal leiden tot trouwe klanten die bij hen komen omdat ze weten dat we hun behandelen met de juiste intenties. Om die reden vindt The Peeling Company het heel belangrijk dat adviseren voorop staat en niet harde verkoop. De merkbelofte die The Peeling Company communiceert naar haar klanten toe:  

    ''Als we onze klanten het juiste advies geven, mensen informeren en argumenten geven voor ons advies, dan volgt huidverbetering vanzelf!''

    De geschikte franchisenemer bij The Peeling Company

    The Peeling Company zoekt ervaren huidspecialisten die ervan dromen om hun eigen kliniek te openen. Huidspecialisten die een passie hebben voor hun vak en graat iets voor zichzelf willen beginnen, maar die het niet alleen willen doen. 

    Ontstaan van The Peeling Company 

    The Peeling Company openende haar deuren op 1 september 2017. Sylvana wilde graag samen met haar partner een bedrijf opzetten waar mensen terecht kunnen als ze hun huid willen verbeteren door middel van peelings. Sylvana is op haar 18e begonnen als schoonheidsspecialiste, maar wilde op haar 26ste graag meer groeien door nog meer kennis op te doen. Om die reden is zij destijds gestart met de opleiding Huidtherapie aan de Haagse Hogeschool. Na haar studie is ze direct begonnen als trainer voor het cosmeticabedrijf Dermalogica. Als schoonheidsspecialiste werkte zij al met Dermalogica en kon niet wachten om haar enthousiasme over te brengen op andere specialisten. In 2017 begon haar liefde voor de peelings toch weer te borrelen. En daarom heeft zij haar naam al in 2014 vastgelegd, aangezien haar doel was om ooit een bedrijf te openen alleen gericht op peelings. Ze kon niet geloven dat zoiets nog niet bestond. En zon ontstond The Peeling Company! 

    Wat is de Missie en Visie van The Peeling Company 

    Consument:
    Visie - Zoveel mogelijk mensen een stralende huid bezorgen.
    Missie: Dit willen we bereiken door kwalitatief goede behandelingen uit te voeren door middel van peelings aangepast aan iedere huid. Ons hoge serviceniveau is daarbij onderscheidend.     

    Franchise
    Visie: The Peeling Company nationale en internationale bekendheid geven. 
    Missie: Samen met onze franchisenemers ervoor zorgen dat onze consumenten een stralende huid krijgen met peelings. 

    Kernwaarden 

    1. Integriteit
    2. Service
    3. Kwaliteit
    4. Maatwerk
    5. Betrokkenheid

    Waar staat The Peeling Company voor? 

    Eerlijk en betrouwbaar 
    Onze klanten verdienen een eerlijk advies. Als iemand bijvoorbeeld komt voor het behandelen van pigmentvlekken en zij gebruiken thuis geen daglichtbescherming, dan worden de pigmentvlekken niet minder. Hetgeen we altijd eerlijk vertellen tijdens de intake. Doen we dit niet, dan komt het uiteindelijk altijd bij ons terug. We beloven dus geen gouden bergen. 

    Kwaliteit boven kwantiteit. 
    Wij geloven erin dat klanten het voelen als ze een nummer zijn. Iets wat we absoluut niet willen. We plannen daarom altijd 15 minuten tussen elke behandeling, zodat we niet hoeven te rennen en we onze klanten goed kunnen begeleiden. We noteren alles op klantenkaarten, zodat we weten hoe het behandeltraject verloopt. 

    Kwaliteit 
    We doen er alles aan om onze kwaliteit hoog te houden. We proberen bij te sturen daar waar nodig. Zo kunnen we altijd volledig achter onze werkwijze staan. Elke klant verdient een goede behandeling of ze aan het begin komen of aan het einde van de dag. Daarnaast is het belangrijk dat we blijven doorleren. Niemand is uitgeleerd! Ook zorgt elke training weer voor een nieuwe boost aan energie. 

    Laagdrempelig 
    We geloven erin dat klanten meer informatie geven als ze het gevoel hebben dat ze de ruimte krijgen dit ook te kunnen delen. We vinden het belangrijk dat klanten zich welkom voelen. We willen daarom niet te klinisch zijn. We spreken onze klanten daarom zoveel mogelijk aan met “je” Tijdens behandelingen willen sommige klanten zich meer open kunnen stellen. We vinden het belangrijk dat ze voelen dat daar voldoende ruimte voor is.

    Sterk team
    Wij geloven erin dat ons streven moet zijn dat iedereen zich welkom voelt binnen ons team. 
    Niemand is minder of meer dan de ander. Als ons team sterk is, dan voelen onze klanten dit ook. 

    Geïnteresseerd in deze formule?
    Informatie aanvragen
    Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
    Informatie aanvragen
    Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
    Direct informatie aanvragen

    Kerncijfers

    Franchise sinds
    2021
    Aantal vestigingen
    1
    Waarvan franchise
    0
    Entreegeld
    €15.000
    Franchise fee
    8.5%
    Totale investering
    €140.000
    Benodigd eigen vermogen
    €35.000