The Peeling Company franchiseformule

Droom jij ervan om je eigen huidkliniek te hebben? Heb jij een passie voor peelings en huidverbetering? Dan is The Peeling Company op zoek naar jou! The Peeling Company openende haar deuren in 2017 en is uitgegroeid tot de huidexpert in Nederland en wilt verder groeien via franchise!   

Wat is The Peeling Company franchise?

The Peeling Company positioneert zichzelf als de specialist op het gebied van peelings! Ze willen de liefde voor peelings en huidverbetering overbrengen op hun klanten. Uiteraard heeft het een focus op het maken van winst, maar dat is niet hun hoofddoel. The Peeling Company geloofd erin dat als anderen hun passie voelen, dit zal leiden tot trouwe klanten die bij hen komen omdat ze weten dat we hun behandelen met de juiste intenties. Om die reden vindt The Peeling Company het heel belangrijk dat adviseren voorop staat en niet harde verkoop. De merkbelofte die The Peeling Company communiceert naar haar klanten toe:  

''Als we onze klanten het juiste advies geven, mensen informeren en argumenten geven voor ons advies, dan volgt huidverbetering vanzelf!''

Hoe onderscheidt The Peeling Company franchise zich van de rest?  

Er bestond nog geen kliniek in Nederland alleen gericht op peelings. Daarnaast is de service van The Peeling Company van een hoog niveau. Zo willen ze graag de kwaliteit hooghouden, wat alleen kan als ze hun werkwijze blijven evalueren en verbeteren waar nodig. The Peeling Company krijgt wel eens de vraag: "Waarom alleen peelings?'' ''Zijn jullie niet bang dat er geen klanten komen in de zomer'?''

The Peeling Company gelooft er juist in dat dit hun kracht is. Te veel keuze kan de consument meer psychologische stress en tot minder tevredenheid leiden. The Peeling Company voorkomt dit door alleen te concentreren en focussen op peelings. Het gevolg is wanneer de consument op zoek is naar een peeling ze bij The Peeling Company aan het juiste adres zijn. 

Waarom franchisen bij The Peeling Company?

The Peeling Company vond het eerst belangrijk om haar sporen te verdienen en te praten vanuit eigen ervaring. De eerste jaren heeft de huidkliniek er alles aan gedaan om de kinderziektes op te lossen en bij te sturen waar nodig om nu na vier jaar te kunnen aantonen dat het een succesvol concept is en autoriteit kan uitstralen binnen hun branche. Van de hierin opgedane ervaringen is The Peeling Company ervan overtuigd om met de juiste kennis haar franchisenemers te begeleiden. De andere voordelen om voor een kandidaat-ondernemer aan te sluiten zijn:

  • Oprichter en eigenaar Sylvana loopt jaren mee en kan met haar ervaring als trainer toekomstige franchisenemers begeleiden en ondersteunen waar nodig
  • Etienne (man van Sylvana) heeft een financiële achtergrond en helpt franchisenemers met al hun vraagstukken die betrekking hebben op de financiën.
  • Een uniek concept in Nederland dat gaat uitbreiden via franchise. Kortom, een perfect moment om aan te sluiten bij The Peeling Company.  

Wat voor hulp en training krijgt de franchisenemer bij The Peeling Company

The Peeling Company franchise heeft een uitgebreid trainingstraject opgezet voor zowel de franchisenemer als voor het personeel. Het traject voor de franchisenemer bestaat uit vijftien trainingsdagen zowel intern als extern. Daarnaast krijgt de franchisenemer de mogelijkheid om intern mee te lopen, zodat je precies leert hoe de huidkliniek alle behandelingen uitvoert. Daarnaast maakt The Peeling Company gebruik van een online portal waarin alle informatie staat over alle behandelingen, producten, omgang met klanten en alle video's. Op deze manier wordt er eenheid en professionaliteit uitgestraald wat een belangrijk speerpunt is voor The Peeling Company.    

De geschikte franchisenemer bij The Peeling Company 

The Peeling Company zoekt ervaren huidspecialisten die dromen om hun eigen kliniek te openen. Huidspecialisten die een passie hebben voor hun vak en graag iets voor zichzelf willen beginnen, maar die dit niet alleen willen doen. 

Spreekt bovenstaand verhaal je aan? 

Ben jij de geschikte kandidaat-ondernemer waar The Peeling Company naar op zoek is? Gaat jouw hart sneller kloppen en zie jij het helemaal zitten om je eigen Peeling Company te starten? Kom dan direct in contact met The Peeling Company en vraag geheel vrijblijvend meer informatie aan!

Ontstaan van The Peeling Company 

The Peeling Company openende haar deuren op 1 september 2017. Sylvana wilde graag samen met haar partner een bedrijf opzetten waar mensen terecht kunnen als ze hun huid willen verbeteren door middel van peelings. Sylvana is op haar 18e begonnen als schoonheidsspecialiste, maar wilde op haar 26ste graag meer groeien door nog meer kennis op te doen. Om die reden is zij destijds gestart met de opleiding Huidtherapie aan de Haagse Hogeschool. Na haar studie is ze direct begonnen als trainer voor het cosmeticabedrijf Dermalogica. Als schoonheidsspecialiste werkte zij al met Dermalogica en kon niet wachten om haar enthousiasme over te brengen op andere specialisten. In 2017 begon haar liefde voor de peelings toch weer te borrelen. En daarom heeft zij haar naam al in 2014 vastgelegd, aangezien haar doel was om ooit een bedrijf te openen alleen gericht op peelings. Ze kon niet geloven dat zoiets nog niet bestond. En zon ontstond The Peeling Company! 

Wat is de Missie en Visie van The Peeling Company 

Consument:
Visie - Zoveel mogelijk mensen een stralende huid bezorgen.
Missie: Dit willen we bereiken door kwalitatief goede behandelingen uit te voeren door middel van peelings aangepast aan iedere huid. Ons hoge serviceniveau is daarbij onderscheidend.     

Franchise
Visie: The Peeling Company nationale en internationale bekendheid geven. 
Missie: Samen met onze franchisenemers ervoor zorgen dat onze consumenten een stralende huid krijgen met peelings. 

Kernwaarden 

  1. Integriteit
  2. Service
  3. Kwaliteit
  4. Maatwerk
  5. Betrokkenheid

Waar staat The Peeling Company voor? 

Eerlijk en betrouwbaar 
Onze klanten verdienen een eerlijk advies. Als iemand bijvoorbeeld komt voor het behandelen van pigmentvlekken en zij gebruiken thuis geen daglichtbescherming, dan worden de pigmentvlekken niet minder. Hetgeen we altijd eerlijk vertellen tijdens de intake. Doen we dit niet, dan komt het uiteindelijk altijd bij ons terug. We beloven dus geen gouden bergen. 

Kwaliteit boven kwantiteit. 
Wij geloven erin dat klanten het voelen als ze een nummer zijn. Iets wat we absoluut niet willen. We plannen daarom altijd 15 minuten tussen elke behandeling, zodat we niet hoeven te rennen en we onze klanten goed kunnen begeleiden. We noteren alles op klantenkaarten, zodat we weten hoe het behandeltraject verloopt. 

Kwaliteit 
We doen er alles aan om onze kwaliteit hoog te houden. We proberen bij te sturen daar waar nodig. Zo kunnen we altijd volledig achter onze werkwijze staan. Elke klant verdient een goede behandeling of ze aan het begin komen of aan het einde van de dag. Daarnaast is het belangrijk dat we blijven doorleren. Niemand is uitgeleerd! Ook zorgt elke training weer voor een nieuwe boost aan energie. 

Laagdrempelig 
We geloven erin dat klanten meer informatie geven als ze het gevoel hebben dat ze de ruimte krijgen dit ook te kunnen delen. We vinden het belangrijk dat klanten zich welkom voelen. We willen daarom niet te klinisch zijn. We spreken onze klanten daarom zoveel mogelijk aan met “je” Tijdens behandelingen willen sommige klanten zich meer open kunnen stellen. We vinden het belangrijk dat ze voelen dat daar voldoende ruimte voor is.

Sterk team
Wij geloven erin dat ons streven moet zijn dat iedereen zich welkom voelt binnen ons team. 
Niemand is minder of meer dan de ander. Als ons team sterk is, dan voelen onze klanten dit ook. 

Geïnteresseerd in deze formule?
Direct informatie aanvragen

Kerncijfers

Franchise sinds
2021
Aantal vestigingen
1
Waarvan franchise
0
Entreegeld
€ 15.000
Jaarlijkse fee
8.5%
Totale investering
€ 140.000
Eigen vermogen
€ 35.000