HS Brands Europe
Profiel
Voor iedere franchiseorganisatie is het belangrijk dat elke vestiging zorgt voor dat herkenbare beeld en gevoel bij een gast of klant. Als franchisegever wilt u dat iedere franchiseondernemer het concept omarmt en samen met zijn/haar team bijdraagt aan het succesvol neerzetten van de formule.
De gast of klant verwacht immers een consistent beeld en kwaliteitsniveau van het bedrijf en komt daar graag voor terug.
HS Brands Europe
HS Brands Europe verzorgt kwalitatieve belevingsonderzoeken die op maat zijn gemaakt voor u als opdrachtgever. Onze mystery guests maken uw dagelijkse gang van zaken, uw customer journey, inzichtelijk middels mystery visits en/of mystery calls.
HS Brands Europe onderzoekt de beleving van uw gasten/klanten en legt hiermee een belangrijke basis voor groei. Dit doen wij altijd op een positief-kritische manier met inachtneming van uw missie, visie, doelgroep en belofte aan medewerkers of klanten. We achterhalen niet alleen het ‘wat’, maar ook het ‘waarom’ van de beleving van uw gasten/klanten.
Wij zetten zowel professionele als specifiek voor uw doelgroep geselecteerde Mystery Guests in, die de service, gastvrijheid en productkennis van uw organisatie tot in detail weten te observeren en rapporteren.
Onderzoeken
Wij maken de onderzoeken volledig op maat. De resultaten worden weergegeven in een online dashboard met benchmark, waar u in een oogopslag kunt zien waar er ruimte is voor verbetering en uiteraard ook waar complimenten uitgedeeld kunnen worden.
Het dashboard is op pc, tablet en mobiel te bekijken en kan tevens gebruikt worden voor self reviews, taakbeheer en het toevoegen van hygiene scores die door erkende, derden uitgevoerd worden. Hierdoor heeft u in een oogopslag alle informatie bij de hand.
Hygiëne audit
Meer dan ooit zijn zaken als veiligheid en hygiëne randvoorwaardelijk voor een goede klantbeleving. Zeker in de huidige tijd maakt de klant keuzes op het gevoel van veiligheid, voordat er sprake is van interactie tussen medewerker en klant, waarbij echt het verschil in ervaring gemaakt kan worden.
Om in te spelen op deze situatie, hebben wij de hygiëne audit ontwikkeld. Tijdens deze audit bezoekt een mystery guests één of meerdere van uw locaties en controleert aan de hand van een op maat gemaakt vragenlijst of de veiligheid- en hygiënemaatregelen op orde zijn en maakt eventueel foto's. Hierbij valt te denken aan toegangscontrole, handsanitisers, schoonmaak, kleding, communicatie, etc. Desgewenst geeft de mystery guest direct terugkoppeling aan de locatieverantwoordelijke. Deze dienst is zowel in retail, horeca en zorg in te zetten.
Gespecialiseerd
HS Brands Europe opereert nationaal én internationaal als onderdeel van HS Brands global. We zijn gespecialiseerd in onderzoeken binnen de hospitality, facility, retail en zorg. Daarnaast zijn we erkend member van de Mystery Shopping Providers Association (MSPA).
Graag maken we vrijblijvend kennis, de koffie staat klaar in Hilversum! Neem contact met ons op door het formulier aan de rechterkant van deze pagina in te vullen.
We opereren nationaal én internationaal. We zijn elite member van de Mystery Shopping Providers Association (MSPA).
Mocht u interesse hebben om meer te vernemen over onze dienstverlening, vul dan het formulier aan de rechterkant van deze pagina in en wij nemen contact met u op!
We love to reflect your reality