Corona raakt ons allemaal
Corona raakt heel Nederland. De impact van het virus is groot. Op ondernemers, zorgverleners, ouderen. Noem het maar op. Ook onze klanten zijn helaas flink geraakt.
Met z’n allen maken we een bizarre en heftige periode mee. Het is ongekend. Iedereen in Nederland wordt geraakt door de maatregelen ter bestrijding van het virus. Gelukkig worden steeds meer maatregelen versoepeld. Voor mij is dat een verademing. Je mist toch wel je collega’s, de sfeer en de reuring, zelfs de koffieautomaat. Een leeg kantoor, dat is onwerkelijk en niet zo fijn.
Zo gaan we met de coronamaatregelen om
Gelukkig mogen we weer naar kantoor. Uiteraard blijft het uitgangspunt om thuis te werken. Het wordt een combinatie van thuiswerken en twee keer per week op kantoor. De werk- en vergaderplekken op kantoor zijn zo ingericht, dat er altijd meer dan anderhalve meter afstand is tussen de medewerkers. We hebben meerdere looproutes, wat wel even wennen is. Maar goed, veiligheid gaat natuurlijk voor alles.
Rekening houden met onze klanten
We zien wat voor gevolgen het coronavirus heeft op de samenleving. En we realiseren ons hoe belangrijk het is om onze klanten te ondersteunen. Waar het nodig is. Daarom hebben we onze klanten gebeld met de vraag of we kunnen helpen. Hoe het gaat. Zodat we samen een oplossing konden bedenken. Als telecomprovider nemen we onze verantwoordelijkheid in deze uitzonderlijke situatie.
Inmiddels zijn de maatregelen versoepeld en begint de maatschappij weer op te starten. Langzaam gaat het de goede kant op. Maar we beseffen ons maar al te goed dat de problemen nog niet voorbij zijn. Daarom blijven we net even wat harder lopen dan normaal. Zodat de klanten weten dat ze op ons kunnen blijven rekenen. Ook in bizarre en heftige tijden.