Mobile Service Centre opent vestiging in Zeeland

Mobile Service Centre, franchiseformule gespecialiseerd in de reparatie van smartphones en tablets van alle merken, heeft op 15 februari een franchiseovereenkomst gesloten. Franchisenemer Bilal Burhan wordt door de formule opgeleid tot Certified Engineer en hij zal naar verwachting nog voor het einde van dit kwartaal de deuren openen van zijn franchisevestiging in Goes om van daaruit de markt te bedienen bij de reparatie van smartphones en tablets van alle mogelijke merken. 

Bilal Burhan werd 30 jaar geleden geboren in Addis Abeba. Als Nederlands staatsburger heeft hij na zijn middelbare school en mbo-opleiding de HBO opleiding Bedrijfskundige Informatica afgerond. Na zijn opleiding is hij werkzaam geweest bij diverse IT bedrijven. De 9-to-5 IT-mentaliteit lag hem niet goed en hij is daarom een aantal jaren geleden een eigen onderneming gestart. 

Deze onderneming ondersteunt zorgverleners en verpleegkundigen die op ZZP-basis werken. Hij ontzorgt hen op onder andere administratief gebied. In zijn studententijd heeft hij een computerreparatieservice aan huis gehad. “Wij hebben Bilal leren kennen als een gedreven en punctuele ondernemer met veel passie voor zijn vak”, vertelt Gerard van den Heuvel, algemeen directeur van Mobile Service Centre.

Bekijk ook