La Place

Het assortiment bij La Place-vestigingen is 100% natuurlijk, dagvers en huisgemaakt. Het assortiment is vrij van onnatuurlijke toevoegingen, gemaakt van dagverse ingrediënten en voor de ogen van de gast bereid. 

La Place breidt uit in binnen- en buitenland. La Place doet dit uitsluitend met operators die ervaring hebben op het gebied van foodservice en minimaal de ambitie hebben om 10 locaties te openen in een land/regio. Momenteel werkt de formule niet met individuele franchisenemers. 

De kwaliteit van het merk La Place staat centraal. De corporate franchisenemers opereren dan ook binnen een duidelijke structuur om ervoor te zorgen dat waar La Place ter wereld ook gevestigd is de La Place gasten dezelfde kwaliteit kunnen verwachten. 

‘Een conflict is te voorkomen, communiceer gewoon goed’

Interview

Formulewijzigingen zijn een boeiend onderwerp, vindt Alex Dolphijn advocaat – partner bij Ludwig & Van Dam...

Franchise+: marktmeester van de franchisewereld

Uitgelicht

Franchise+ bestaat 25 jaar. Wat ooit begon met alleen een vakblad is inmiddels onder de vleugels van directeur...

Terugblik op Franchise+ Event

Algemeen

Op 23 november vond het Franchise+ Event, de jaarlijkse inspiratiedag voor franchisegevers, plaats. 

Franchisegevers doen samen inspiratie op

Reportage

De door Franchise+ georganiseerde jaarlijkse inspiratiedag voor franchisegevers, het Franchise+ Event, trok 150...

De wereld ligt open voor La Place

Algemeen

Restaurantformule La Place kende even een moeilijke fase na het faillissement van moederbedrijf V&D. Maar ruim...

Geïnteresseerd in deze formule?
Direct informatie aanvragen

Kerncijfers

Franchise sinds
2012
Aantal vestigingen
58
Waarvan franchise
18
Jaarlijkse fee
6,5%
Eigen vermogen
€ 500.000