Anne&Max

    Anne&Max beleving

    Anne&Max is een huiskamer in de stad waar onze gasten zich op elk moment van de dag thuis voelen. In een luie stoel om de krant te lezen, aan de grote leestafel om bij te praten, aan een tafel om te werken of aan de bar om even een espresso te drinken. Anne&Max is zo ingericht dat zowel gasten die alleen komen en kleine groepen een plek kunnen vinden waar ze zich op hun gemak voelen.

    Met de Anne&Max beleving onderscheiden we ons van andere concepten. De beleving is niet in één zin samen te vatten. De Anne&Max beleving vind je terug in alles wat we doen, van onze menukaart, de inrichting, een bericht op Instagram tot de keuze voor een servet.

    Franchise

    Om onze missie waar te maken willen we samenwerken met enthousiaste en ervaren ondernemers. 

    Anne&Max biedt een bewezen concept met een sterke merknaam en uitstraling. Het concept is vastgelegd in heldere werkwijzen, trainingsmodules en recepten. 
    Anne&Max is belevingsgericht maar door cijfers onderbouwd. Het backoffice systeem zorgt voor heldere aanknopingspunten op de gebieden omzet, marge en personeelskosten. Daarnaast worden ook zaken als gasttevredenheid continu in kaart gebracht. 

    Anne&Max en ondernemerschap

    Anne&Max hecht waarde aan waarden en principes die draaien om lokale ondernemerschap en betrokkenheid bij de gemeenschap voor hun franchise-ondernemers. Ze benadrukken het belang van het herkennen van lokale kansen, het creëren van een positieve werkomgeving, het bevorderen van een op leren gericht bedrijf waar talenten kunnen bloeien, en het tonen van waardering voor hun gasten.

    Profiel franchisenemer

    Als je franchisenemer wil worden bij Anne&Max dien je een sterke ondernemersgeest te belichamen met een focus op lokale mogelijkheden. Verder zijn de volgende eigenschappen gewenst:

    • Het vermogen om een positieve werkomgeving te creëren, een leerbedrijf te ontwikkelen dat talenten koestert, en een scherp bewustzijn en waardering te tonen voor gasten.
    • Sociale vaardigheid
    • Kunnen in stedelijke omgevingen
    • In staat zijn om binnen diverse sociale netwerken te bewegen
    • Gastvrijheid
    • Zich eraan toewijden om consequent topkwaliteit service te leveren
    • Openheid, eerlijkheid en een gedeelde passie voor koffie zijn gewaardeerde eigenschappen bij Anne&Max.

    Zie jij jezelf in dit plaatje? Vraag dan snel vrijblijvend meer informatie aan!

    Concept

    Anne&Max is een Coffee&Sandwichcafé dat zich richt op de verkoop van koffie, thee, verse vruchtensappen, taart en brood. Het Anne&Max menu is met veel zorg afgestemd op de behoeftepatronen van de verschillende doelgroepen waarbij gezond, eerlijk en kwaliteit de kernwaarden zijn. Onze koffie’s en sandwiches vormen de productgroepen waarmee we ons positief onderscheiden. Anne&Max werkt nauw samen met lokale bedrijven die, met oog voor de maatschappij, ambachtelijke en (meestal) biologische producten produceren. Een aantal producten wordt naar wens van Anne&Max speciaal voor ons bereid. Zo brandt Bocca de beste biologische arabicakoffie voor Anne&Max en bakt Desem enzo prachtige biologische broden naar recept van Anne&Max.

    Anne&Max is er voor een brede groep consumenten die er samen voor zorgen dat het elk moment van de dag druk is. 

    Assortiment

    Anne&Max zorgt voor lichte, gezonde en lekkere verse producten voor elk moment van de dag. Gedurende de dag worden alle producten zichtbaar afgebakken en bereid. Ons assortiment is samengesteld rondom de Anne&Max kernmomenten:

    • Ontbijt
    • Koffie
    • Lunch
    • High tea 
    • Wijn & borrel

    Het Anne&Max menu is met veel zorg afgestemd op de behoeftepatronen van de verschillende doelgroepen waarbij gezond, eerlijk en kwaliteit de kernwaarden zijn. Bij Anne&Max hebben we niets te verbergen. Alle producten worden onder het oog van onze gasten geproduceerd. De getrainde baristi schenken vol aandacht cappuccino’s, de warme croissants komen net uit de oven terwijl er een grote club sandwich wordt bereid. De producten zijn puur, zoveel mogelijk biologisch, vers bereid en afgestemd op het seizoen.

    Communicatie

    De communicatie van Anne en Max draagt sterk bij aan onze beleving. Via advertenties, mokken, de website, het krijtbord en sociale media praten Anne en Max met elkaar. Deze consequent doorgevoerde communicatiestijl benadrukt ons onderscheidend vermogen en leidt tot groot enthousiasme bij onze gasten.

    Bij Anne&Max trainen we ons personeel intensief om de beleving compleet te maken. Het is ons doel om onze gasten elke dag met een oprechte glimlach te herkennen en vol enthousiasme te bedienen. Wij trainen en examineren de Anne’s en Max-en continu op de verschillende relevante vakgebieden.

    Anne&Max is 7 dagen per week open van 8:00 ’s ochtends tot 18:00.

    Missie

    Het kernconcept en de missie van Anne&Max draaien om het creëren van een comfortabele en uitnodigende omgeving voor gasten, franchise-ondernemers en werknemers. We streven ernaar om te fungeren als een warme en vertrouwde "woonkamer in de stad" waar iedereen zich op zijn eigen unieke manier thuis kan voelen. De basis van ons concept ligt in de Anne&Max kernmomenten - Ontbijt, Koffie, Lunch, High tea en Borrel. Anne&Max is toegewijd aan het creëren van kleine momenten van vreugde voor onze bezoekers door hen te waarderen, terwijl we hen consequent verrassen met uitzonderlijke gastvrijheid en topservice. Dit bereiken we door:

    • Samenwerking met lokaal betrokken franchise-ondernemers
    • Vaardige teamleden
    • Het gebruik van grotendeels zelfgemaakte en biologische producten
    • Het bevorderen van sociale betrokkenheid
    • En onderscheidende ervaring via ons unieke interieurontwerp

    Uiteindelijk is hun doel om hun positieve impact te maximaliseren terwijl ze groeien, en zo de levens van allen die verbonden zijn met het Anne&Max-merk te verbeteren.

    Anne&Max zet hotelketen op

    Niet zomaar hotels, maar hotels voor de kleinste bewoners van onze planeet. Bij al onze vestigingen vind je nu een...

    Anne&Max deelt de liefde met trip naar Wenen

    De datum van de liefde komt langzaam alweer in zicht. De kaarten vol met hartjes en de ultrazachte knuffelbeesten...

    Geïnteresseerd in deze formule?
    Informatie aanvragen
    Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
    Informatie aanvragen
    Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
    Direct informatie aanvragen

    Kerncijfers

    Franchise sinds
    2012
    Aantal vestigingen
    26
    Waarvan franchise
    25
    Entreegeld
    €12.500
    Franchise fee
    5%
    Totale investering
    €350.000
    Benodigd eigen vermogen
    €50.000
    NFV lid
    Ja