Whitepaper

How To Grow Your Franchise Brand

Voor franchiseformules kan marketing een enorme uitdaging zijn. Hoe activeer je franchisenemers om lokaal met je merk aan de slag te gaan?

Hoe stem je lokale en landelijke marketing goed op elkaar af? Hoe zorg je dat alle neuzen dezelfde kant op staan als je te maken hebt met zoveel verschillende meningen en belangen?

In deze whitepaper bespreken we:

  • Merk- en huisstijlrichtlijnen
  • Keuzes in marketingkanalen
  • Lokaal ondernemerschap
  • Successen delen
  • Het belang van consistentie

Franchisemarketing heeft twee doelen: het bouwen van een sterk merk en het aantrekken van klanten. Een sterk merk bouwen vereist dat zowel franchisenemer als -gever, een consistente boodschap naar potentiële en bestaande klanten zenden.

Download de whitepaper hieronder.

Nienke Zijsling Nienke Zijsling
Marketing Manager

Met Marvia kunnen franchisegevers hun marketingmateriaal centraal beheren en franchisenemers op lokaal niveau laten publiceren.

Stel je vraag aan Nienke Zijsling