30ml

30ml is een specialty coffeebar die haar eigen koffiebonen inkoopt en brandt. Naast het serveren van koffie, bieden de vestigingen van 30ml een all day brunch concept, zoals American pancakes, gepocheerde eitjes, broodjes en huisgemaakte zoetigheden.  

Franchise

30ml kiest bewust voor franchise. De belangrijkste motivatie om te kiezen voor franchising is de behoefte om samen te werken met enthousiaste, ambitieuze ondernemers die hun lokale netwerk kunnen inzetten.

Franchise is een intensieve samenwerking tussen zelfstandige ondernemers en de franchisegever, waarbij de franchisegever een compleet ondernemingsconcept ter beschikking stelt. Door de hechte samenwerking is er een efficiënte taakverdeling en een uniforme uitstraling naar de markt. De exacte invulling van de rechten en plichten van de franchisegever en franchisenemer is vastgelegd in de franchiseovereenkomst.

Profiel 30ml franchisenemers

  • Hebben passie voor koffie
  • Passen bij de filosofie van 30ml
  • Hebben ervaring op de ‘horecavloer’, denken procesgericht
  • Beschikken over ondernemerscapaciteiten en eigen vermogen om te investeren
  • Zijn creatief, flexibel, klantgericht en gedreven.

Naar de koffie van 30ml is altijd vraag 

Interview

Ondernemers van 30ml slaan zich creatief en ambitieus door de coronacrisis.

Je eigen formule starten? Deze kersverse franchisegevers gingen je voor!

Reportage

Ze zijn jong, fris, enthousiast en barsten van de ambitie: deze nieuwe formules zoeken een plek tussen de geijkte...

30ml groeit gestaag als franchiseformule

Franchisenemersportret

30ml groeit gestaag als franchiseformule.

30ml op zoek naar ondernemers

Algemeen

Het eigen koffiezaakje in Utrecht van Wendy Berrens en Frans Kooijman is inmiddels uitgegroeid tot een...

Geïnteresseerd in deze formule?
Direct informatie aanvragen

Kerncijfers

Franchise sinds
2018
Aantal vestigingen
12
Waarvan franchise
11
Entreegeld
€ 10.000
Jaarlijkse fee
5%
Totale investering
€ 150.000
Eigen vermogen
€ 25.000