Nummer 1 - 2004

Thema Retail non-food

Combinatie drogisterijapotheek

Algemeen

Formule voor gezondheidsspeciaalzaak gooit hoge ogen Combinatie drogisterijapotheek niet nieuw binnen DA Binnen...

Modewinkel als succesfactor

Algemeen

De ondernemer die op franchisebasis een winkel wil starten heeft keuze uit tientalle formules en dat maakt de keuze...

Groei in krimpende markt

“Je moet blijven investeren in vernieuwing”,  stelt franchisemanager Marion de Crook vast. “Daarom hebben wij nu de...

Vestigingsplaatsanalyse

Cre?er kansen/omzet via een optimale bewerking/analyse van de markt Het afgelopen jaar was voor menigeen niet erg...

Winkelformule Coach

Coach Ondernemen op het snijvlak van sport en mode Coach is een full-service franchiseorganisatie, ge?ntegreerd...

Stel een vraag nr.7

Interview

Vragen staat vrij... 

Subway: 'Gezonde en snelle broodjes'

Uitgelicht

Het verhaal achter het internationale succes van Subway is Amerikaanser dan Amerikaans. In minder dan veertig jaar...

Mongolie

Mongoli?: retail on the move We willen de C1000 van Mongoli? worden "We willen de C1000 van Mongoli? worden." Zo...

Rabobank

Ondernemer en formule maken samen het verschil Rabobank ziet volop kansen voor franchising in non-food De Rabobank...

Vakblad

Tweemaal per jaar verschijnt het vakblad Franchise+ waarin de vele kanten van franchising worden belicht.