REDDY Keukens

    REDDY Keukens is inmiddels meer dan 25 jaar actief met 60 vestigingen op de Duitse keukenmarkt. In Nederland is in 2010 de eerste vestiging geopend.

    REDDY richt zich specifiek op de steeds groter wordende groep van “Smart Shoppers”. REDDY is gepositioneerd als een retailformule voor de prijsbewuste koper. Er wordt níet met hoge kortingen geconcurreerd, want het lage prijsniveau van REDDY vormt, samen met het dienstverleningspakket, de basis voor de prijs. REDDY hanteert een netto-prijsstrategie: prijs is prijs en de klant hoeft verder niet te onderhandelen. Dit komt de transparantie en voorspelbaarheid van de formule in een ondoorzichtige markt ten goede.

    Geïnteresseerd in deze formule?
    Informatie aanvragen
    Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
    Informatie aanvragen
    Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
    Direct informatie aanvragen

    Kerncijfers

    Franchise sinds
    2008
    Aantal vestigingen
    20
    Waarvan franchise
    20
    Franchise fee
    2% over de inkoop
    Totale investering
    €200.000
    Benodigd eigen vermogen
    €50.000
    NFV lid
    Ja