Poké Perfect geeft franchisenemers met Marvia handvatten voor de local marketing
Marvia en succesvolle healthy food concept Poké Perfect slaan de handen ineen. De snelgroeiende Poké Perfect franchiseformule heeft in Marvia de ideale partner gevonden om invulling te kunnen geven aan de ambitieuze groeidoelstellingen en (nieuwe) vestigingen nog makkelijker te ondersteunen bij de lokale marketingactiviteiten.
Het concept dat in 2016 werd opgericht is nu al het grootste poké-concept van Nederland. Poké Perfect heeft op dit moment 11 locaties in Amsterdam, Utrecht, Almere, Haarlem, Den Bosch, Dordrecht, Leiden en Nijmegen. Nadat het bedrijf recentelijk een grote investering heeft gekregen, wil het binnen drie jaar minstens 25 locaties in de Benelux openen.
Om deze ambities te verwezenlijken focust de organisatie zich onder andere op lokale marketing. Zo heeft Poké Perfect gekozen voor Marvia. Poké Perfect werkt met enthousiaste franchisenemers, die zij met de tools van Marvia handvatten kunnen geven om zelf lokale campagnes te runnen en hun klanten een persoonlijke en lokale service te bieden. “Op deze manier wordt de lokale zichtbaarheid nog beter en kunnen we ons brede en afwisselende aanbod van onze healthy fastfood concept bij meer mensen onder de aandacht brengen, zonder dat het onze lokale ondernemers veel extra tijd en mankracht kost”, zegt Quinta Witzel, een van de oprichters van Poké Perfect. “We merkten dat het voor iedereen lastig werd het overzicht te bewaren naast de dagelijkse gang van zaken. Het is heel handig om alle marketing en promotiematerialen op één plek te hebben. De marketingkalender, de flyers, lopende promoties - alles is voor iedereen duidelijk inzichtelijk en het is goed vooraf te plannen.”
Joep Donders, CEO van Marvia, vindt Poké Perfect een mooie uitbreiding van de klantenportefeuille: “Poké Perfect is een duurzaam food concept dat bovendien met veel lokale leveranciers werkt. Dat spreekt ons ook erg aan. Daarnaast is het gaaf om een steentje bij te kunnen dragen in het enorme succes van dit oer-hollandse bedrijf dat internationaal steeds verder aan het uitbreiden is.”
Over Marvia
Marvia is een SaaS Local Marketing Automation platform dat merken succesvol maakt door hun lokale marketingpotentieel te benutten. Het bedrijf biedt een one-stop oplossing waarmee merken hun marketingmaterialen centraal kunnen beheren en hun decentrale teams en partners marketingmaterialen op lokaal niveau kunnen aanpassen. Het bedrijf is actief in 90 landen en heeft wereldwijd meer dan 80.000 gebruikers. Veel bekende merken gebruiken het Marvia platform, waaronder Domino's Pizza, Toyota, Royal FloraHolland, ZEISS, Kabrita, SNS en diverse politieke partijen.