Mobile Service Centre opent een vestiging in Hilversum

Mobile Service Centre heeft vorige week een franchiseovereenkomst gesloten met franchisenemer Jan-Daan de Wit. Hij wordt de komende maand door de franchiseformule opgeleid tot Certified Engineer en zal rond 1 januari 2017 de deuren openen van zijn franchisevestiging in Hilversum om van daaruit de markt te bedienen bij de reparatie van smartphones en tablets van alle merken.

“Jan-Daan de Wit, 40 jaar, is afkomstig uit een ondernemersgezin. Na een loopbaan met diverse functies in loondienst, laatstelijk als bedrijfsleider van een autoverhuurbedrijf, acht hij de tijd rijp om het voorbeeld van beide ouders te volgen en ook een eigen bedrijf te starten. Zelfstandig maar er niet alleen voor staan, een belangrijk kenmerk van franchising, bracht hem ertoe om met onze formule kennis te maken”, vertelt Gerard van den Heuvel.     

“Mobile Service Centre repareert al geruime tijd voor consumenten, bedrijven en verzekeraars. Alle services (reparatie, onderhoud, upgrade en software download) aan smartphone of tablet vinden plaats met originele onderdelen, wat een storingsvrije werking tot een maximum garandeert. Voor de verschillende smartphone modellen zijn (meestal) voldoende onderdelen aanwezig om een ’klaar terwijl u wacht service’ aan te bieden. Naast service in de vestigingen van Mobile Service Centre is het ook mogelijk om dit op locatie van de klant te doen”, aldus Gerard van den Heuvel.

Bekijk ook