Franchiseformule De Beren strikt John de Wolf voor EK-commercial

De crisis van de afgelopen jaren is voor iedereen een pittige tijd geweest. Toch wist horecaformule De Beren zich ook in deze tijden staande te houden. Sterker nog: de Rotterdamse keten maakt midden in de coronacrisis een waar televisieprimeur.

Tijdens het EK lanceren zij voor het eerst in de geschiedenis van De Beren een tv-commercial. De legendarische samenwerking voor de EK-campagne met oud-voetballer John de Wolf en commentator Sierd de Vos maakt het EK hét geschikte moment om voor het eerst op de Nederlandse buis te verschijnen.

Televisieprimeur De Beren in crisistijden

De Beren is sinds jaar en dag een begrip in Rotterdam en ook daarbuiten winnen zij steeds meer terrein. Met meer dan 70 vestigingen door het hele land is het restaurant dat opende in 1984 inmiddels uitgegroeid tot succesvolle horecaformule bestaande uit restaurants en delivery-locaties.

Hoewel de coronacrisis ook De Beren wist te raken, sloegen zij zich er goed doorheen. Marjolein Mens, Marketingmanager bij De Beren licht toe: “Het afgelopen jaar was ook voor ons aanpoten, maar toch zijn we niet bij de pakken neer gaan zitten. Integendeel! We hebben met een team hard gewerkt aan campagnes voor de nabije toekomst en de EK-campagne staat als eerste op de lijst.

EK-campagne met John de Wolf en Sierd de Vos

Voor deze campagne werken we voor het eerst samen met twee BN’ers en breiden we onze communicatiemiddelen uit naar nationale televisie. Hier is geen reclamebureau aan te pas gekomen. Een campagne waar we nu al trots op zijn!” Vanaf 7 juni is de spot primetime te zien op Ned 1, 2 en 3 rondom de EK-wedstrijden. In de spot wordt de exclusieve Oranje Burger van De Beren gepromoot door John de Wolf en Sierd de Vos. Met hun support wordt niet alleen de primeur voor De Beren, maar ook het EK een daverend succes.

Samenwerking tussen franchiseformule De Beren en John de Wolf