eismann zamelt geld in voor Make-A-Wish

Half maart vond het jaarlijkse franchisegala van eismann Nederland plaats. Een dag voor alle franchisenemers (eismannen) waar onder andere de nieuwe compactcatalogus 2019/2020 is geïntroduceerd. De eismannen hebben zich ook in 2018 ingezet om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de stichting Make-A-Wish Nederland. Tijdens het evenement werd de cheque hiervoor overhandigd.  

“Make-A-Wish Nederland vervult de wens van kinderen tussen 3 en 18 jaar met een ernstige, soms zelfs levensbedreigende, ziekte. Het geeft de kinderen, die vanwege hun ziekte te vaak vooral patiënt zijn, de kracht om kind te zijn. Door de actie van eismann kunnen nog meer liefste wensen in vervulling gaan”, vertelt een woordvoerder namens eismann.

Myra Hasselbach en Maron van der Hoek, beiden werkzaam op afdeling marketing, overhandigden aan Karin Putman (vrijwilligster fondsenwerving van Make-A-Wish Nederland regio Gelderland) een cheque van € 3.021. 

Het bedrag is tot stand gekomen door de verkoop van een selectie van producten op een aantal momenten gedurende het jaar 2018. Zo was er een Charityday en waren er acties gedurende de sinterklaas- en kerstperiode. De diepvriesthuisdienst doneerde € 0,50 of € 1,00 per verkocht product uit een selectie. Elk product dat bij de selectie behoorde werd voorzien van een Make-A-Wish Nederland logo met het te doneren bedrag. Zo was het voor elke klant zichtbaar welke producten het betrof. Ook in 2019 blijft deze actie doorgaan.  
 

Bekijk ook