Nummer 2 - 2002

Thema Dienstverlening

Franchiseformule Crea & Artiva

Franchiseformule Crea & Artiva biedt ruimte aan 15 franchisenemers Presentatiemarkt groeit door franchising...

Primafoon

Positieve ontwikkeling rond overname Primafoons Vlak voor het Paasweekend meldde KPN een positieve doorbraak in de...

Ronald Zinger

TIEN x Ronald Zinger In deze rubriek legt de redactie een aantal vragen voor aan iemand uit de samenwerkingswereld...

Meer tijd voor de klanten overhouden

Algemeen

Attentiv is een nog jonge franchiseformule van AMEV. Vorig jaar september werd Attentiv in de markt gezet en ze...

Radius Nederland

Commerci?le kijk op kinderopvang Franchise en kinderopvang, het lijken twee onverenigbare grootheden. Hoe kun je de...

De Belgische Franchise Beurs was een succes!

Algemeen

De Belgische vakbeurs voor commerciële netwerken was dit jaar aan haar 7de editie toe en werd gehouden van één tot...

franchise in de praktijk

Vragen uit de franchisepraktijk De verhouding tussen franchisegever en franchisenemer wordt onder meer bepaald door...

Colora groeit

Algemeen

Colora is de winkelformule van de NV Bossuyt die eveneens het merk BOSS® voert. De NV Bossuyt is sinds 1943...

Eurologos Groep

Karl Vandeputte, Eurologos Groep: "Franchising als systeem om de nr. 1 te worden op wereldniveau" De Eurologos...

Pleziermarketing

Plezier is volgens de woordenboeken een 'aangenaam gevoel' of een gevoel van 'welbehagen'. Kennelijk heeft het doen...

Vakblad

Tweemaal per jaar verschijnt het vakblad Franchise+ waarin de vele kanten van franchising worden belicht.