WASBAR
Formule
Ben je op zoek naar een kans om een eigen onderneming te starten met een bewezen en uniek concept? Dan is dit jouw moment! WASBAR, een innovatieve all-day restaurantformule met een unieke twist, komt naar Nederland en zoekt franchisepartners om deze succesvolle formule verder uit te breiden. Met een combinatie van tafelbediening en een wasserette thema heeft WASBAR zich al bewezen als een hit in België sinds 2012. Hungry to join?
Het concept
Of het nu gaat om ontbijt, lunch een gezellig borrelmoment of een lekker diner; WASBAR garandeert een complete en kwalitatieve ervaring die je trek en dorst zal stillen. Bij WASBAR hanteren ze hun eigen, originele recepten. Denk daarbij aan de beroemde warme bagel burgers met knapperige wafelfrietjes, maar ook aan maaltijd salades, crispy bacon pancakes, sharing dishes en vegan dips. Het drankassortiment varieert van verse fruitsappen over spectaculaire lattes tot aan cocktails voor onvergetelijke borrelmomenten.
Als onderscheidend Instagrammable concept worden zij sinds 2012 in België voornamelijk gevonden door een trendy jonge doelgroep in stadsgebieden. Toch is iedere publieksgroep welkom voor een natje en een droogje in de gezellige club. Zij zijn een eigentijdse, stedelijke huiskamer waar je je welkom voelt om te genieten. Denk aan een trendy interieur, knusse meubels, veel hout en een speelse knipoog naar het wassen en drogen. Bij WASBAR kan je een wasje draaien, terwijl je afspreekt met vrienden om iets te eten en te drinken. Kortom; voel je helemaal thuis bij WASBAR! Zij maken deel uit van de Top Brands groep, die ruime ervaring heeft in de horecasector in binnen - en buitenland en dit als franchisegever en als franchisenemers.
Wil jij?
- Een eigen onderneming starten met een beproefde, unieke formule en gemiddelde jaaromzet van €1.000.000 excl. BTW
- Actief meewerken in én aan je zaak
- Ondernemen in de horeca met permanente focus op kwaliteit en gastgerichtheid
- Zowel gasten als personeel enthousiasmeren voor het merk
- Steunen op de begeleiding, kennis en ervaring van een internationale restaurantgroep
- Gebruikmaken van onze kwalitatieve producten en innovaties
- Na een doorgedreven training voorbereid zijn om de deuren van je eigen WASBAR-restaurant te openen
Heb jij?
- Een hart voor WASBAR en de horeca
- Een lokale ondernemersgeest met de nodige toewijding en het verantwoordelijkheidsgevoel om een succesvolle zaak uit te bouwen
- Een hands-on mentaliteit
- Een gast- en kwaliteitsgerichte focus
- De vaardigheden om een team aan te sturen, te coachen en motiveren
- Een gezonde financiële basis
Trek in meer?
Ben jij enthousiast en klaar om samen met WASBAR succes te boeken? Kom dan bij de WASBAR-familie en ga samen de wereld veroveren! Neem hieronder contact op. De eerste kennismaking zal extern zijn. Na een kort telefoongesprek kom je meteen in contact met WASBAR. Zien ze je snel?
Over WASBAR
Ontdek WASBAR: een uniek concept dat in 2012 werd opgericht door Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde. Wat begon als een oplossing voor stadsbewoners zonder wasfaciliteiten, groeide uit tot een succesverhaal. Na overname door Top Brands in 2015 groeide WASBAR tot een volwaardig restaurantconcept. Met meerdere bekroonde vestigingen verspreid over België blijven ze streven naar vernieuwing en kwaliteit. Ervaar de combinatie van een wasbar en restaurant bij WASBAR.
De geschiedenis van WASBAR
WASBAR begon zijn reis in 2012 in Gent, België, waar het meteen een groot succes werd, resulterend in een overwinning in een televisiewedstrijd voor ondernemers. Het concept verspreidde zich snel naar Antwerpen en andere steden volgden al snel.
Sinds 2020 vind je meer dan 10 WASBAR-restaurants verspreid door heel België, altijd met diezelfde gezellige sfeer en handige wasmachines en drogers binnen handbereik.
In 2015 werd WASBAR overgenomen door Top Brands, een gerenommeerde Belgische restaurantgroep. Deze overname bracht een herziening van het concept met zich mee, waardoor het groeide tot een volwaardig restaurant met een unieke uitstraling. Dankzij de expertise van Top Brands kon WASBAR internationaal uitbreiden via franchising, met een groei in het aantal vestigingen en erkenningen tot gevolg.
Ter gelegenheid van het 10-jarig jubileum sloot WASBAR een samenwerking met de Belgische zangeres Emma Bale als merkambassadeur, terwijl ze tegelijkertijd een flagship openden in Brugge.
Ecologisch en Duurzaam
Bij WASBAR gaan ze verder dan alleen het bedienen van lekkerbekken en het wassen van hoodies. Zij kiezen bewust voor ecologische wasproducten, gemaakt van plantaardige, biologisch afbreekbare ingrediënten en mineralen. Op deze manier kiest WASBAR ervoor om elke dag op een verantwoorde manier zaken te doen en de was te verzorgen. WASBAR gaat een partnership aan met Seepje vanaf 1 april die diverse schoonmaakproducten produceren.
Publicaties
Marktplaats
Nieuw te openen
Kerncijfers
€1.000.000 per jaar excl. BTW
4 tot 8 per dag