Van grap naar realiteit: Johnny’s & O’Tacos kondigen met trots een exclusieve samenwerking aan met artiest Boef!
Afgelopen week stond de Boef burger centraal op social media. Wat begon met een kleine Instagram story in Dubai, liep uit naar een zelf gemaakte Burger, door niemand anders dan... Boef.
Net als vele anderen in Nederland, kwamen Johnny's & O'Tacos de Boef Burger tegen op hun Instagram-feed, en zagen ze de enthousiaste reacties van Boef's volgers. Als bedrijf dat altijd oog heeft voor de behoeften van de markt, konden ze deze kans niet voorbij laten gaan!
Ze besloten direct contact op te nemen met Boef, en zijn reactie was buitengewoon positief! Vanuit dat initiële contact hebben ze de samenwerking verder uitgebouwd en gisteren officieel aangekondigd. Dit betekent dat Johnny's & O'Tacos de komende tijd twee speciale limited-time offer (LTO) producten zullen introduceren: de Boef Burger en de Boef Taco. Deze producten zijn het resultaat van Boef's creativiteit, de toegewijde fanbase, en de proactieve benadering van Johnny's & O'Tacos in de fastfoodmarkt!
"We zijn vereerd om een samenwerking aan te gaan met Boef", aldus Tarek, founder van Johnny’s en O’Tacos. "Al jaren is Boef één van de meest bekende artiesten van ons land, maar hij is ook een groot liefhebber van een goede hamburger en een (French) taco! Wij kunnen dan ook niet wachten om de speciale Boef Burger en Boef Taco te lanceren."
Naast het uitbrengen van deze nieuwe producten, zullen er diverse promotieacties, speciale content, weggeefacties en evenementen worden georganiseerd in geselecteerde vestigingen van Johnny’s & O’Tacos.
Dus hou de social media kanalen van Boef, Johnny’s en O’Tacos in de gaten voor de laatste updates!