qb hospitality en Fan Factory gaan samen verder als 1

Na een aantal verkennende gesprekken tussen Dirk Willemsen en Olaf van der Ham van qb hospitality en Erik Bemelmans en Gerard Sterkenburg van Fan Factory, is er besloten om de krachten van beide organisaties te bundelen. De organisaties gaan samen door onder de naam Fan Factory.

“Er heerst een sterk geloof dat wij op het gebied van strategie, structuur, cultuur, mensen, middelen en markten samen meer zijn dan de som der delen. Beide organisaties opereren sterk vanuit het geloof dat je met je merk en je mensen duurzaam hét verschil kan maken”, vertelt een woordvoerder. 

qb hospitality begeeft zich ook deels buiten de wereld van eten, drinken en slapen. Tevens beschikt qb hospitality over ruim 17 jaar ervaring op het gebied van mystery visits. Fan Factory heeft ook een sterke ambitie om in andere branches te gaan acteren. Bovendien is zij voor toeleveranciers van de horeca actief voor hun klanten. Fan Factory heeft met haar 26 jaar ervaring een sterke positie in de institutionele markt en retail en beschikt over een fundament van gast/klant- en medewerker onderzoeken, de zogenaamde Fan-scans. 

“We moeten kiezen om te worden gekozen. Daarom gaan wij samen door onder de naam Fan Factory. Juist omdat deze naam zo expliciet is en staat waarvoor wij gaan. Ook hebben wij besloten per direct vanuit 1 pand te opereren, het WATpand in Ede waar naast Fan Factory ook Foodstep, PS in foodservice, Food Inspiration, Shoot my Food, SJIFT happens en Foodservice Network zijn gevestigd”, aldus de woordvoerder.
Op de foto: aandeelhouders van Fan Factory