Johnny’s Burger Company lanceert Chick’N Crisp

Oktober markeerde een belangrijke mijlpaal voor Johnny’s Burger Company met de lancering van hun innovatieve 'Virtual Kitchen' concept, genaamd Chick’N Crisp.

Dit concept, een creatie van het Johnny’s Burger Company team, is gericht op het leveren van de krokantste kipgerechten direct aan de deur van de klant.

Innovatie en groei in franchising

"We zijn verheugd om Chick’N Crisp te introduceren als een toevoeging op ons huidige franchisemodel. Mede door de populariteit van ‘Fried Chicken’, geloven wij dat dit nieuwe concept, onze franchisenemers nieuwe kansen biedt. De lancering van Chick’N Crisp geldt als een mijlpaal en we kijken dan ook uit naar de samenwerking met bestaande en nieuwe franchiseondernemers, om dit nieuwe concept samen met Johnny’s Burger Company verder uit te bouwen’’ aldus Tarek, oprichter van Johnny’s Burger Company.

De lancering van Chick’N Crisp begon geleidelijk in oktober, waarna het ‘Virtual Kitchen’ concept binnen Johnny’s Burger Company al snel groeide. Momenteel zijn er al bijna dertig vestigingen aangesloten met Chick’N Crisp.

De verwachting is dat voor het eind van dit jaar alle 52 vestigingen van Johnny’s Burger Company operationeel zijn met Chick’N Crisp.

Stap in de toekomst van franchise met Johnny's Burger Company!

Neem contact op en ontdek hoe je kunt meegroeien met Johnny's Burger Company en het innovatieve Virtual Kitchen concept!

Bekijk ook