Foodmaster maakt friettent

Foodmaster heeft voor het festivalseizoen een tent ontworpen waarvan het zeil geen simpele kleur heeft, maar bestaat uit een afbeelding van frites. 

“Foodmaster staat voor de oer-Hollandse frituurcultuur”, zegt Chantal van der Meer, Marketing Manager van de formule Foodmaster. “Om dit uit te dragen worden er regelmatig ludieke gadgets in dit thema ontwikkeld. Hiermee willen we Foodmaster echt op de kaart zetten.De tent is ontstaan vanuit het woord ‘friettent’ dat door veel mensen wordt gebruikt wanneer ze een frietje gaan halen. Een vette knipoog dus naar de traditie die wij als Foodmaster omarmen."

De friettent is een musthave voor de echte snackfan. De tent is door het ontwerp terug te vinden op een camping of festivalterrein. Niet alleen door de frites, maar ook vanwege het feit dat het een limited edition is waarvan slechts 100 exemplaren zijn gemaakt. De friettent is een pop-up tent. Handig op te zetten en op te vouwen dus!

De friettent is tot stand gekomen in samenwerking met Aviko. De tent wordt in Foodmasters door het hele land weggegeven. Ook loopt van 19 mei tot begin juni een winactie via de Facebook en Instagram van Foodmaster. 
 

Bekijk ook