Meet je succes aan de franchisebeurs met deze statistieken

Meten is weten, en als je een beursstand hebt, wil je natuurlijk weten hoe je presteert. Hier zijn 7 statistieken die je kunt gebruiken om je beursdeelname te meten:

  1. Aantal leads: Het aantal leads dat je verzamelt, geeft een indicatie van hoeveel potentiële kandidaten of klanten geïnteresseerd zijn in je formule, product of dienst.
  2. Contacten: Het aantal mensen dat je ontmoet en contact mee maakt, geeft een beeld van hoeveel mensen je bereikt hebt tijdens de beurs.
  3. Feedback: Door feedback van bezoekers te verzamelen, kun je leren wat er goed en slecht is gegaan en hoe je de volgende keer nog beter kunt presteren.
  4. Websiteverkeer: Door het verkeer naar je website te volgen, kun je zien hoeveel mensen geïnteresseerd zijn in wat je te bieden hebt en hoe ze je hebben gevonden.
  5. Social media-volgeling: Het aantal nieuwe volgers op social media geeft aan hoeveel mensen je bereikt hebt tijdens de beurs en hoe ze in contact blijven na afloop.
  6. Return on investment (ROI): Tenslotte is het belangrijk om te bepalen of de investering in de beurs deelname de moeite waard was. Bereken de ROI door te kijken naar hoeveel je hebt uitgegeven en hoeveel je eruit haalt.

Met deze statistieken kun je beter inschatten of je beursdeelname een succes was en wat je kunt doen om volgende keer nog beter te presteren.

Lees meer over: