Formule
Wijnkoperij De Gouden Ton
De wijnspeciaalzaken van Wijnkoperij De Gouden Ton staan synoniem voor specialisten met een passie voor wijn. Echte kwaliteitswinkels gekenmerkt door een eigen gezicht en identiteit. Wijnkoperij De Gouden Ton voert een uitgebreid assortiment van bijzondere wijnen waarvan het merendeel op natuurlijke wijze, met respect voor de natuur wordt geproduceerd.
De eerste winkel van Wijnkoperij De Gouden Ton is geopend in 1870 in Den Haag. In 1992 is de franchise formule gestart, door de opening van de tweede vestiging van Wijnkoperij De Gouden Ton in Amsterdam. Daarna werden de vestigingen geopend in Oosterhout, Rotterdam, Laren, Amersfoort, Willemstad (Curaçao), Bergen (NH), Amsterdam Centrum en Oegstgeest. Het hoofdkantoor en centrale magazijn van de franchise groep is gevestigd in Roelofarendsveen.
De franchisenemer speelt een belangrijke rol in de winkel. Bij Wijnkoperij De Gouden Ton zijn de franchisenemers gepassioneerde wijnliefhebbers met een diepgaande kennis van wijn, gecombineerd met gezond ondernemerschap en een goed financieel inzicht.
#BBD0E0 »
