Formule
Dapp Frietwinkel
Goed verdienen met impact maken
Biologisch, Ambacht en Duurzaamheid staan bij de Dapp Frietwinkel centraal. Dapp Frietwinkel heeft inmiddels 3 vestigingen en vestiging 4 opent de deuren begin 2017 in Zwolle. Dapp is begonnen met de verkoop van verse biologische frieten vanuit de Frietfiets in 2011. Door met deze Frietfiets in 2015 op meer dan 700 evenementen te hebben gestaan is de naamsbekendheid hard gegroeid. Dapp is winnaar van de AD Friettest 2015 en winnaar van de Duurzame week award 2016. Dapp Frietwinkel heeft een zeer strenge selectieprocedure waarbij met name de drie kernwaarden worden getoetst.
Dagelijks maken ze bij Dapp de allerlekkerste friet van de beste aardappelen vers van het land. Die serveren ze in hun onderscheidende puntzak met hun eigen mayonaise. Inmiddels heeft Dapp ruim
10 jaar ervaring in het ambacht en loopt Dapp voor op de concurrentie met een onderscheidend duurzaam assortiment en biologische producten.
Net zoals hun relatie met frietliefhebbers, heeft Dapp een laagdrempelige en persoonlijke relatie met haar franchisenemers. Samen duurzaam ondernemen is rendabel en bereikt meer dan alleen winst. Vanuit Dapp wordt er gezorgd voor centrale marketing en ondersteuning.
Voor het opleiden van franchisenemers maar ook eigen personeel heeft Dapp de Dapp Academie ontwikkeld, een platform waarin franchisenemers en haar personeel wordt begeleid in de opstart en groei. Zo wordt er bijvoorbeeld geholpen met de opzet van de bezorging, van software en marketing tot aan de uitleg voor bezorgpersoneel, en het B2B leveren van verse friet aan restaurants. Met de academie kan ook het personeel van Dapp, de Dappers, doorgroeien door opleiding en training.