Mijn passie voor het retailvak is al van jongs af aan ontstaan; ik was die tijd werkzaam bij een landelijke keten van sportwinkels waar ik tijdens mijn studietijd bijna ieder vrij uur te vinden was. Na mijn studie heb ik door de jaren heen bij diverse retail organisaties in verschillende rollen op management- en directieniveau gebouwd aan formule, organisatie en identiteit. Ik heb ervaring opgedaan, mezelf kunnen ontwikkelen en carrière kunnen maken. Na 6 jaar operationeel directeur bij PLUS Retail vond ik het ruim 2 jaar geleden tijd om mijn vleugels uit te slaan en hebben Fan Factory en ik besloten de krachten te bundelen. 

Ik krijg er energie van om retail organisaties te ondersteunen bij het verbeteren en versterken van hun identiteit en de rol van medewerkers hierbij in het bijzonder. 

Hoe je van medewerkers fans kunt maken van merk en werk. Hoe je de strategie en merkwaarden in het DNA van je organisatie verankerd krijgt. Hoe je het oordeel van klanten en mystery shoppers kunt gebruiken om kwaliteit van uitvoering op het gewenste niveau te krijgen en te houden. Bij het bedenken, bouwen en borgen van programma’s, interventies en tools die hiervoor nodig zijn. 

Als verbinder kruip ik graag in de huid van een organisatie, denk als sparringpartner mee over de uitdagingen en vraagstukken die er liggen en kan deze verbinden met de oplossingen die Fan Factory biedt. Hierbij komt mijn ruime ervaring met franchise en passie voor het vak goed van pas.

Stel je vraag aan Yvo Smit
CAPTCHA