Dirk Ouwehand
Dirk Ouwehand
Managing Director
020 688 0433

Vanuit een professionele achtergrond binnen online heb ik mij vanaf 2013 toegespitst op programmatic advertising. Een dynamische wereld die destijds nog in de kinderschoenen stond en zich de afgelopen jaren gigantisch heeft ontwikkeld. In 2014 heb ik de overstap gemaakt naar Marqeting waar ik aanvankelijk verantwoordelijk was voor de partnerships die wij hebben met verschillende bureaus. Binnen de online marketing mix is programmatic advertising een specifieke discipline waarvoor niet elk bureau de expertise in huis heeft. Dit maakt dat wij al jaren werken voor zowel directe adverteerders als voor andere bureaus. 

Wij werken al enkele jaren voor diverse franchiseorganisaties, waardoor we steeds beter zicht krijgen op de uitdagingen die spelen in die wereld. Om die reden hebben we ons toegelegd op de ontwikkeling van software voor onze branche met een focus op multiple store companies, zoals franchiseorganisaties. Ik ben de afgelopen twee jaar intensief betrokken geweest bij de ontwikkeling van Adcombi, ons ad-tech label waar de opdrachtgevers van Marqeting direct van profiteren. Op dit moment ben ik commercieel verantwoordelijk voor zowel Marqeting als Adcombi.