Daphne Hendriks
Daphne Hendriks
Partner/Consultant
daphne@uwmeningtelt.online 06-12437776

Ik ben als adviseur werkzaam voor MKB-bedrijven. Binnen UwMeningTelt.online ben ik naast adviseur tevens verantwoordelijk voor sales. Voordat ik als zelfstandige werkzaam was, heb ik jarenlang als manager gewerkt en kent de behoefte om op basis van actuele informatie te sturen. Mijn specialisatie is om ondernemers te laten kijken naar zichzelf. Door mijn mensgerichte kant en manier van vragen stellen ondersteun ik ondernemers om beter te ondernemen verbonden met hun eigen organisatie en mogelijkheden. Mijn ervaring uit mijn andere bedrijf Daphaer, een organisatieadviesbureau waar wij ons volledig richten op samenwerkingsvraagstukken, zijn van meerwaarde bij mijn advisering binnen UwMeningTelt.online.

Marktonderzoek is mensgericht, evenals een onderneming runnen. Ik vraag mij soms af: “Waarom voeren bedrijven soms een beleid uit, waar ze zelf alsook de klant niet blij mee zijn”.  Daarnaast werken de meeste mensen graag bij een bedrijf met tevreden klanten en zullen hun uiterste best doen om het nog beter te doen. Door medewerkers te betrekken bij de te stellen vragen creëert dit een saamhorigheidsgevoel, dat klanten ongetwijfeld zullen merken. Klantgerichte medewerkers hebben nu eenmaal een positieve uitstraling. Dat zal niet onopgemerkt blijven bij uw klanten. Dit is de reden waarom ik de mensgerichte bedrijfskant mooi vind om bij te ondersteunen.

Bedrijven met tevreden klanten en  -medewerkers doen het beter. Daar draag ik graag mijn steentje aan bij en dit doe ik actief met ons één-vraagmarktonderzoeksysteem van UwMeningTelt.online. 

Ons team is er op gericht om ondernemingen te helpen met het opzetten van hun marktonderzoek, mede door o.a. het meedenken over de ‘juiste‘ vragen. Zo kunnen onze klanten direct aan de slag met de resultaten van hun onderzoek. Indien er hulp gewenst is bij de uitvoering en opvolging van de activiteiten, zijn naast mij, Hans en Aernoud daadkrachtige sparringpartners om MKB bedrijven de motivatie en drijfveren van hun klanten te leren kennen.

Stel je vraag aan Daphne Hendriks
CAPTCHA