Hoe ziet Bagels & Beans er na 1 juni uit?

Achter de schermen wordt in de horeca al weken toegewerkt naar een heropening die past binnen ‘het nieuwe normaal’. Na het startschot van premier Rutte heeft ook Bagels & Beans hard gewerkt om de realiteit in te passen in de ruimtes en de looproutes. 

Videocampagne 

De franchiseformule, met 81 vestigingen, lanceert een videocampagne. De videocampagne laat zien hoe het er vanaf 1 juni uitziet: tafeltjes zowel binnen als buiten op anderhalve meter, maar ook een host die de gasten het juiste tafeltje aanwijst en de tafelservice op gepaste afstand, plus loopaanwijzingen voor take-away.

Bekijk hier de videocampagne over het nieuwe normaal bij Bagels & Beans

City-abri’s en snelwegmasten

De komende twee weken voert Bagels & Beans nog meer zichtbaar campagne via de bewegende city-abri’s en snelwegmasten door het land. De bagels en andere producten zijn digitaal geanimeerd en laten zien hoe social distancing er in de praktijk bij de formule uitziet.

Bekijk ook