Directieleden FFC nemen belang in eigen organisatie

De directieleden van FFC hebben een belang genomen in de eigen organisatie. Hiermee verstevigen ze hun positie in het bedrijf. Het formulehuis voert tevens een aantal organisatiewijzigingen door, dit meldt Snack Koerier.

Directie

In de directie zal Joep Leemans de rol van algemeen directeur op zich nemen. Martijn Boone zal de functie van marketing & sales directeur gaan vervullen en Leonardo Hopstaken de functie van directeur finance, HR en legal. Rogier Janssen is al enige maanden verantwoordelijk voor alle operationele zaken als franchisemanager. 

Groeiambities

Voor de groeiambities is Taco Janssen aangesteld als sales manager new business. Janssen komt vanuit de eigen organisatie en was voorheen franchiseconsultant in het oosten en noorden van het land. De sales organisatie is verder uitgebreid met Ricardo Stroes als coördinator recruitment en Petra Smit voor vastgoedzaken.

Nieuwe afdeling voor big data

Om de ‘big data’ goed te kunnen verwerken binnen de franchiseformules Kwalitaria en Délifrance is er een nieuwe afdeling opgezet. Wouter Krupe zal als digital manager deze afdeling gaan vormgeven. 

Over FFC

Multifranchiseorganisatie Franchise Friendly Concepts (FFC) ondersteunt Kwalitaria en Délifrance ondernemers op het gebied van marketing, inkoop, ondernemerssupport en met een groot netwerk. Er zijn meer dan 140 Kwalitaria’s en 120 Délifrance locaties. 

Bekijk ook