Blokker introduceert eigen merk
Dit najaar voegt Blokker ruim 35 nieuwe merken toe aan het assortiment. De grootste vernieuwing is de introductie van een nieuw eigen merk. Blokker brengt, voor het eerst in zijn geschiedenis, artikelen onder eigen label. Het eigen merk is zichtbaar in verschillende productgroepen, met als grootste nieuwe productgroep: Baden & Slapen.
“Met het Blokker eigen merk spelen we in op de wensen en verwachtingen van onze klanten. De naam Blokker aan artikelen geven betekent dat ze 100% bij ons horen. Een Blokker product, met onze ideeën gemaakt. De basis van het eigen merk assortiment is en blijft wat van Blokker wordt verwacht: kwaliteit tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Wat we nu toevoegen is sfeer, modern design en vrolijke trends. En we spelen in op seizoenen”, vertelt Johanneke de Moor, Directeur Category Management bij Blokker.
Vanaf medio november zien klanten de producten met het Blokker label in de winkels en online. De eigen merk producten zijn zichtbaar in een aantal categorieën, zoals party-artikelen, kaarsen, servetten, bestek en keukentextiel.
25% Assortimentsvernieuwing
Zo’n 25% van het assortiment is de afgelopen maanden veranderd, met de introductie of uitbreiding van merken als onder andere Delonghi, Sorbo en Medisana. Het vernieuwde assortiment wordt doorgevoerd in alle zogenaamde ‘sfeerwerelden’ in de Blokker winkels: Eten & Tafelen, Koken & Bakken, Schoonmaak & Huishoud, Opbergen & Organiseren, Wassen & Strijken, Elektrische Apparaten, Baden & Slapen, Inspireren & Verrassen, Spelen & Beleven en Wonen & Sfeermaken.