Expert kent hoogste retourprovisie ooit toe

De totale markt voor elektronica liet volgens GfK in 2017 een stijging zien van 0,7%. In 2017 steeg de totale winkelomzet van Expert met bijna 6% ten opzichte van het jaar ervoor. Uit de GfK-cijfers blijkt dat Expert in alle groepen is gegroeid en marktaandeel wint. Vorige maand publiceerde Expert zijn jaarcijfers en vond er een Algemene Vergadering van Aandeelhouders plaats in Nijkerk. Alle aangesloten ondernemers waren uitgenodigd om deze vergadering bij te wonen, waarbij de cijfers en plannen werden gepresenteerd. Mede door een geslaagd jubileumjaar kon Expert zijn ondernemers de hoogste retourprovisie ooit toekennen in de geschiedenis van Expert. 

Verwachtingen 2018

De verwachtingen voor 2018 zijn voor Expert positief. Online en offline blijven gecombineerd in een omni-channel model, waarbij alle verkoop door de winkels van de ondernemers gaat. De formule blijft zich richten op zijn servicepropositie. “Wij spreken niet over een klantenreis”, aldus directeur Dik Pijl. “Wij zijn de klantengids in een sterk veranderende wereld van consumentenelektronica.” 
 

Bekijk ook