Bestelzuil met contant én pin

Bestelzuilen of kiosken wie kent ze niet?! Inmiddels zijn ze niet meer weg te denken uit fastfood restaurants, musea, stadions, bioscopen etc. Statistisch bewezen leveren ze een aanzienlijk hogere omzet op. Maar contant afrekenen kon nog niet. Daar is nu verandering in gekomen! De automatische kassasystemen van Cikam, waarbij de klant contant kan betalen, zijn nu te koppelen aan diverse bestelzuilen. 

Hogere omzet

Een ondernemer realiseert circa 20% meer omzet als een bestelling via een bestelzuil wordt gedaan. Best een indrukwekkend resultaat! Blijkbaar zijn we als consument vatbaar voor de verleiding iets extra’s te bestellen. Een extra schijfje tomaat op de burger, een drankje of een plattegrond bij een rondleiding. Als we mogen kiezen, maken we daar gretig gebruik van, zeker als we rustig de tijd krijgen.  

Contant én pin

Tot voor kort konden klanten alleen pinnen bij een bestelzuil. Natuurlijk is pinnen het meest gebruikelijke op een bestelzuil; lekker snel en veilig. Toch is het aanbieden van de mogelijkheid om contant te kunnen betalen, geld wisselen en eventueel extra opnemen als dienst niet meer weg te denken. Cash betalen moet kunnen! Cikam heeft er nu voor gezorgd dat dit kan, door de bestelzuilen te koppelen met de Cikam Easy Cash automatisch kassasystemen. Hierdoor kan iedereen er nu gebruik van maken. Dus ook mensen die contant willen betalen, iets wat nog steeds landelijk gezien bijna in 40% van de gevallen voorkomt. Dus waarom dan niet op een kiosk? 

Is het ingewikkeld? Zeker niet. Wij nemen de regie geheel over. We koppelen ons systeem met de kassa, sluiten slimme software aan via een van onze partners en laten een state of the art kiosk samenstellen die exact past binnen de uitstraling van het bedrijf. 

Bekijk (en proef) de primeur bij Pad Thai in de Berenstraat en bij Pad Thai Boven ’t IJ in Amsterdam of vraag een gesprek aan, wij vertellen u er graag meer over!

Klantvriendelijk

Door het uiterlijk van de bestelzuil krijgen de gebruikers echt een state of the art presentatie. Mooie kleuren displays en een goede “customer journey” die logisch in elkaar steekt, duidelijk is en altijd up to date is. Een bestelzuil is real time aan te passen met het laatste aanbod, een nieuwe lancering, aanbieding, noem maar op. De zuil haakt dan ook perfect in op dat wat de klant wil zien, het sluit aan bij wat de aanbieder online wil presenteren, maar ook met de mogelijkheid om iedere bezoeker uniek aan te spreken, met zijn eigen bestelhistorie en aanbiedingen die alleen deze bezoeker interesseren. Dat gaat een persoonlijke medewerker in vele gevallen niet overtreffen.

Inmiddels hebben meerdere vestigingen van Wok to go ook een bestelzuil met betaalsysteem:

Wok to go franchise
Lees meer over:
Franchise+ Franchiseplus
Redactie