SLA uitgeroepen tot beste Fastservice formule van Nederland
Franchiseformule SLA mag zichzelf de 'Beste Fastservice van Nederland' noemen. In het GfK Out of Home Formule Rapport dat op 28 oktober verscheen, is de fast-casual, healthy saladebar de grote winnaar geworden in de categorie 'Fastservice', waar het grote formules zoals McDonalds, Burger King en Wok To GO achter zich liet.
GfK Out of Home Formulemonitor
Dit jaar was de elfde editie van het GfK out of Home Formulemonitor, welke de basis van de nominaties vormt. Een grootschalig consumentenonderzoek brengt de gasttevredenheid van zo'n zeventig Out of Home formules in kaart. De beoordelingen worden op basis van het G-model gedaan: gemakt, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal waar SLA uiteindelijk aan het langste eind trok.
SLA blonk uit in verschillende pijlers
Wat kunnen andere fastservice formules uit Nederland dan van SLA leren? De Saladebar, pionier op het gebied van gezond, plantaardig en lekker eten blonk uit op de pijlers gezond, goed geweten en goed verhaal.
GFK, oftewel Growth from Knowledge, is een bekend vooraanstaand onderzoeksbureau wat al meer dan 11 jaar onderzoek doet naar Fast Service formules in Nederland. In de uitdagende fast-servicemarkt die zich bovendien in sneltrein tempo ontwikkelt, is een onafhankelijke graadmeter van gastwaardering enorm belangrijk. Iedere dag het verschil maken en dus keer op keer verwachtingen overtreffen blijven immers de ingrediënten voor loyaliteit en structurele groei binnen foodservice.
Jop van de Graaf, eigenaar en medeoprichter van de franchiseformule is trots op deze prijs. "De prijs komt op een perfect moment nu we net zijn gestart met de uitbreiding van SLA door middel van franchising. Om nu als ondernemer je eigen fast-casual good food bar te beginnen met het idee in je achterhoofd daarmee tot de beste fast service formule van Nederland te behoren is natuurlijk extra aantrekkelijk''.
Je eigen SLA saladebar beginnen?
SLA gaat verder uitbreiden met nieuwe vestigingen in Nederland en daarbuiten en zoekt daarom ondernemende en gemotiveerde franchisenemers die de passie voor gezond eten en duurzaamheid delen.