kaldi zet zich in voor Swim to Fight Cancer met landelijke actie

Kaldi Koffie & Thee heeft dit jaar gekozen om het goede doel Swim to Fight Cancer te ondersteunen, een initiatief voorgesteld door Bob Houkes van Kaldi Gouda. Deze keuze werd gemaakt door stemmen van de Kaldi franchisenemers, waarmee de traditie van betrokkenheid bij maatschappelijke doelen wordt voortgezet.

Eva Hammann en Kaldi bundelen krachten

Eva Hammann, die in haar familie al veel te maken heeft gehad met kanker, dook voor Swim to Fight Cancer het water in om geld op te halen voor kankeronderzoek. Met de steun van Kaldi hoopt ze een verschil te maken in de strijd tegen deze ziekte. De gezamenlijke inspanning van alle Kaldi vestigingen heeft geleid tot een aanzienlijke donatie voor dit belangrijke doel.

De organisatie van Swim to Fight Cancer waardeerde het initiatief van Kaldi enorm en bedankte het bedrijf bij elke gelegenheid. Bob Houkes, die de cheque namens Kaldi overhandigde op 22 juni, werd door de organisatie uitgenodigd op het podium en kreeg de kans om de dankbaarheid van Kaldi uit te dragen. "Het is inspirerend om te zien hoe onze franchisenemers zich inzetten voor goede doelen," zegt Hans Tietema, oprichter van Kaldi. "De betrokkenheid van onze gemeenschap toont de kracht van samenwerking en onze toewijding om een positieve impact te maken." De speciale Swim to Fight Cancer koffie blijft beschikbaar zolang de voorraad strekt, zodat nog meer mensen kunnen bijdragen aan dit belangrijke doel. 

Over kaldi

Sinds de oprichting in 2000 biedt Kaldi Koffie & Thee een unieke beleving voor koffie- en theeliefhebbers in Nederland. Met een focus op kwaliteit, kennis en gastvrijheid, zet Kaldi zich in voor zowel productinnovatie als gemeenschapsinitiatieven die een verschil maken. 

Wil je meer weten over kaldi? Bekijk dan de formulepresentatie via de onderstaande knop!

Bekijk hier de formulepresentatie

Bekijk ook