Dstrezzed

Heb jij altijd al gedroomd van je eigen onderneming, heb je ervaring in retail en een passie voor mode? Dstrezzed zoekt creatieve ondernemers. Personen die niet bang zijn om uitdagingen aan te gaan, graag denken in oplossingen en affiniteit hebben met mode. Grijp nu je kans en open je eigen Dstrezzed store!

Dstrezzed staat aan het begin van een nieuwe fase met veel mooie ontwikkelingen, waarbij er een duidelijk concept klaar ligt. Je kunt op korte termijn instappen en samen met het modemerk de volgende stappen zetten.

Voordelen als Dstrezzed franchisenemer

Een franchisenemer worden van Dstrezzed betekent een partnership aangaan, je bent zelfstandig, maar ontvangt intensieve begeleiding. Als een brotherhood streven ze er samen naar om nieuwe doelen te bereiken. Door een goed verdienmodel, met aantrekkelijke marges en retourpercentages kan je op een fijne manier jouw Dstrezzed franchise store runnen. 

Het Dstrezzed concept kijkt met een frisse blik naar retail. Hun focus ligt op de juiste balans tussen merk beleving en aandacht voor de concument, doorgevoerd in alle facetten. Het totaal plaatje van deze twee facetten, maakt een Dstrezzed store tot een unieke plek. Verder biedt Dstrezzed ook:

  • Hulp bij selectie van onroerend goed
  • Winkel uitbouw/constructie (turn-key opgeleverd)
  • Diverse trainingen
  • Operationele ondersteuning
  • Profiteren van sterke en landelijke marketing
  • Eigen ondernemer zijn, maar met de voordelen van een formule
  • Groot aanbod in mannen mode

De perfecte Dstrezzed store

Alle winkels zijn gevestigd in monumentale panden op high end locaties. De winkels hebben een authentiek en uniek ontwerp, met een focus op natuurlijke materialen en een passie voor detail. Met het ontwerp concept van de winkels wordt er vastgehouden aan de merkwaarden, om in elke winkel de Dstrezzed look & feel te creëren.  Onze klanten moeten zich op hun gemak voelen wanneer ze aan het winkelen zijn. We hebben de ambitie om in Nederland 30-35 vestigingen neer te zetten. Dit betekent dat elke franchisenemer een exclusief werkgebied krijgt.

The Dstrezzed brotherhood

In de brotherhood gevormd door fabrikanten, medewerkers, materiaalleveranciers en het Dstrezzed team, hebben loyaliteit en transparantie prioriteit. Alleen zo kunnen ze de best mogelijke garderobe voor de moderne gent creëren. Waarbij de brotherhood elkaar uitdaagt om naar een meer verantwoorde manier van produceren te groeien.

Dstrezzed heeft goede relaties opgebouwd met leveranciers in het buitenland, maar ze zijn ook trots op fabrikanten in de buurt, zoals in Duitsland of Portugal. Op deze manier moedigen zij ook aan om onze ecologische voetafdruk te verkleinen. De komende jaren gaan ze meer en meer inzetten op transparantie en duurzaamheid.

Jouw profiel als Dstrezzed franchisenemer

We should get to know each other als je aan het volgende profiel voldoet:

  • Je hebt ervaring in de mode/retail
  • Je krijgt energie van het merk
  • Je vindt het leuk om onderdeel te zijn van een groter geheel, met daarbinnen wel de vrijheid om zelf te ondernemen
  • Je steekt graag de mouwen uit handen
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, zowel richting klanten als naar medewerkers
  • Je bent een ondernemende, commerciële kandidaat die klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan
  • Je bent representatief en servicegericht 
  • Je hebt ervaring heeft met leidinggeven en je werkt als een motivator 

Let’s create a global brotherhood together

Wil jij samen met Dstrezzed het merk wereldwijd vergroten en economisch groeien in een zinvolle manier?

Dstrezzed is hét kledingmerk voor elke moderne gent die waarde hecht aan kwaliteit en de esthetiek van kledingstukken op maat voor dit moderne tijdperk. Zij leggen vanwege hun concurrerende prijzen contact met alle moderne gents over de hele wereld. Dit, samen met het gesystematiseerde bedrijfsmodel, heeft Dstrezzed tot een groeiende brand in de mode gemaakt.

Dstrezzed is in 2010 opgericht door Eric Aarden en gestart als wholesale organisatie. Dstrezzed heeft een snelle groei kunnen maken en is in 10 jaar uitgegroeid tot een internationaal merk dat actief is in 20 landen. Wholesale is altijd de belangrijkste business unit geweest binnen Dstrezzed. Echter is 7 jaar geleden de eerste mono brand store in Antwerpen geopend, waarbij de eerste ervaringen zijn opgedaan met retail. In 2018 is de keuze gemaakt om meer te focussen op retail. Er is toen een webshop ontwikkeld en besloten om ook verder te groeien via franchise. Niet lang daarna hebben de eerste franchisenemers zich aangesloten en heeft Dstrezzed in andere steden eigen winkels geopend. Op dit moment is Dstrezzed 4 franchisewinkels en 5 eigen winkels rijk.

 

De Dstrezzed kernwaarden

De vier fundamentele merkwaarden waaruit het merk is opgebouwd zijn Sophisticated, Quirky, Modern Style Clash en Brotherhood.

Sophisticated, is een eerbetoon aan de gentleman van vroeger en een verwelkoming aan de moderne gents van de 21e eeuw. 

Quirky staat ervoor om het leven met een glimlach te nemen en niet te serieus te zijn. Modern Style Clash is de perfecte uitdrukking om de mix van iconen te versterken. Ze houden ervan om formele kleding te combineren met casual kleding om zo de unieke Dstrezzed look te creëren.
 
Om af te sluiten met Brotherhood, waar zij voor staan met hun groep mensen. Zij zijn sterke individuen die opereren als een team.

De Dstrezzed-collectie

De collectie kent zijn basics en besteedt aandacht aan fijne details. Er is meer dan op het eerste gezicht lijkt, ze zijn experts in het creëren van unieke looks. Met de Dstrezzed collectie mix je moeiteloos sophisticated items, met casual basics en creëer je in een handomdraai een moderne stijl clash.

Zo kleed je je gemakkelijk voor een feest dat de geschiedenisboeken in gaat, kom je zelfverzekerd op een interview dat je carrière zal veranderen, of kleed je je comfortabel voor een middag als de coole off-duty vader. Dstrezzed blijft creëren, want elke gent heeft zoveel meer nodig.

Geïnteresseerd in deze formule?
Informatie aanvragen
Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
Informatie aanvragen
Ontvang vrijblijvend meer informatie vanuit deze formule!
Direct informatie aanvragen

Kerncijfers

Franchise sinds
2017
Aantal vestigingen
9
Waarvan franchise
4
Entreegeld
€ 10.000
Franchise fee
1% + 3 % Marketing fee
Totale investering
€ 150.000
Eigen vermogen
€ 50.000