Lekkerland geeft vorm aan High Traffic & Convenience op Horecava

Van maandag 13 januari t/m donderdag 16 januari 2020 presenteert Lekkerland op Horecava in de RAI in Amsterdam haar invulling als ketenpartner in de wereld van High Traffic & Convenience. De bezoeker wordt meegenomen in de snel veranderende wereld van foodretail & foodservice en buitenshuis eten, drinken en slapen. On-the-go specialist Lekkerland is partner in het TrendLAB en toont in het snelst groeiende thema ‘High Traffic & Convenience’ dé oplossingen voor de georganiseerde foodservice; van sourcing en logistiek tot de hap van het broodje en de uiteindelijke tevreden gast, elke stap in het proces komt aan bod. 

Cruciaal: logistiek

Tegenwoordig is distributie al even specifiek als het assortiment voor de klant. Op de stand volgen we hoe Lekkerland het volledige logistieke proces uit handen neemt, efficiënt en duurzaam. Vanuit het fijnmazig distributienetwerk levert Lekkerland in de vorm die aansluit op de behoefte en locatie van de ondernemer.

Zongekoelde bus

Lekkerland is één van de slechts acht bedrijven in Europa met drie Lean&Green-sterren. Op de stand staat Lekkerlands eigen zongekoelde bus. Kleine voertuigen voorzien van zonnepanelen, waarmee Lekkerland levert aan klanten in stadscentra. Een duurzame manier om producten vers en koel te vervoeren tot aan de deur.

Het assortiment dat past bij consumententrends

De consument is 24/7 actief en vult de dag flexibel en zo efficiënt mogelijk in. Van een tankstation langs de snelweg tot midden in de stad langs het fietspad, hij verwacht kwaliteit, snelheid en service. Lekkerland helpt de ondernemer om een bestemming van zijn foodservice-verkooppunt te maken en in te spelen op de trends: gemak, gezond, genieten. Zo biedt Lekkerland lokale producten, gezonde snacks, functional drinks, hot meals en premium viennoiserie.

Klantspecifiek assortiment

Foodformules kunnen bij Lekkerland hun eigen specifieke assortiment onderbrengen, zodat ze hun vertrouwde leveranciers, eigen recepturen en private-labels behouden. Zo spelen Lekkerland en de georganiseerde foodservice formules in op de veranderende behoefte van de tevreden gast. Daar horen bijvoorbeeld meer authenticiteit en lokale producten bij: de pompoen in de soep komt van de boer uit de regio.

Meer weten over Lekkerlands ketenrol als convenience specialist en de mogelijkheden voor georganiseerde foodservice? Ga naar lekkerland.nl/horecava2020 of bezoek hal 1.600 op de Horecava en stap zelf in de snel groeiende wereld van High Traffic & Convenience. 

Lees meer over:
Franchise+ Franchiseplus
Redactie

Lekkerland bestaat al meer dan 60 jaar. Wij zijn uitgegroeid tot een (food)servicepartner met een uitgebreid assortiment in food en non-food én ruim 90.000 verkooppunten in 6 Europese landen. Wij zijn dé convenience-specialist voor ondernemers die hun klanten gemak willen bieden.