RetailScience helpt en ondersteunt de Retailer in deze uitzonderlijke tijden!

Je kan er niet meer omheen, het zijn uitzonderlijke tijden. Hoe kan je daar het beste mee omgaan als restauranteigenaar of als manager? 

Data visualisatie voor Take Away, Delivery & Drive Thru. Samen uit, samen thuis!

Consumenten blijven steeds meer binnen en proberen ‘drukke’ plekken te vermijden en zoveel mogelijk het risico te beperken. Dit resulteert er natuurlijk in dat consumenten sneller neigen om eten te gaan te bestellen in plaats van een trip naar de supermarkt om eventuele risico`s op besmetting te ontlopen. Deze ontwikkeling biedt in alle misère echter ook mogelijkheden vanuit een stijgende vraag naar bezorging, afhaal en Drive Thru voor je restaurant! Door hier slim op in te spelen kan jouw restaurant toch iets positiefs halen uit deze situatie.

Hieronder tref je een gevisualiseerde voorbeeld rapportage aan van een fastfoodketen in Nederland. RetailScience heeft de opdracht gekregen om deze data van 1 week overzichtelijk en visueel te maken. Dit dashboard laat cijfers zien vanaf maandag 16 maart, pal na de aankondiging door de regering om alle horeca te sluiten, tot en met maandag 22 maart. Snel schakelen en direct operationeel. Wil je dit ook voor je organisatie? Neem dan contact op met RetailScience.

RetailScience
Retail Science Sihem Mohib - Retailscience
Business Development Manager

Als Retail- en franchise-onderneming wil je niet langer beslissingen maken op basis van intuïtie of eerdere ervaringen, maar op data.

Stel je vraag aan Sihem Mohib - Retailscience