Eind 2019 startte DGN retail, franchisegever van Hubo, met een WhatsApp pilot.
IKEA heeft in Nederland nu ook de Bring Back Friday geïntroduceerd in Nederland. In Engeland kunnen Britse klanten...
DGN retail heeft in oktober de Recycle Power Award in ontvangst mogen nemen, vanwege een buitengewone bijdrage aan...
Brancheorganisatie INretail en retailserviceorganisatie ANWR-Garant ondersteunen winkeliers met 2 campagnes:...
De Nederlandse consument heeft sinds de invoering van de coronamaatregelen online flink ingeslagen.
DGN breidt deze week haar webshop uit. Het huidige totaal van 60 aangesloten Hubo en Multimate franchisenemers met...
EP:, de marketingformule van het van oorsprong Duitse ElectronicPartner, lanceerde afgelopen week haar vernieuwde...
Pearle werkt achter de schermen hard aan een online platform dat aan de winkels wordt gekoppeld.
Etos heeft een meerjarige overeenkomst bereikt met haar franchisenemers over online verkopen.
Hierin staan stappen op het gebied van duurzamer katoen, het bestrijden van voedselverspilling en als eerste...
HEMA heeft haar pilot met 5 HEMA winkels en de Voedselbank Amsterdam succesvol afgerond.
PLUS is voor het 4e jaar op rij verkozen tot Meest Verantwoorde Supermarkt van Nederland.
De overname draagt bij aan het verstevigen van haar geïntegreerde omni-channel distributiestrategie en vergroot het...
Onlangs is de nieuwe responsive website van Koopplein.nl live gegaan. “Iedereen kan nu kennismaken met de nieuwe...
Afgelopen maand heeft de speelgoedketen Top1Toys zijn nieuwe huisstijl en strategie voor de komende jaren...