E-commerce en franchise gaan hand in hand bij EP:

EP:, de marketingformule van het van oorsprong Duitse ElectronicPartner , lanceerde afgelopen week haar vernieuwde webshop EP.nl. Hiermee beschikt de speler binnen de markt van consumentenelektronica over een volwaardige omnichannel retailoplossing. 

E-commerce

In 2010 lanceerde ElectronicPartner als eerste inkooporganisatie in Nederland een e-commerce platform voor haar bijna 100 lokale EP:Ondernemers om de kracht van deze ondernemers ten volle te benutten. De nieuwe ontwikkelingen binnen de e-commerce sector volgen elkaar snel op en snelle levering is een essentieel onderdeel van de customer journey. 

Webshop

“De vernieuwde webshop biedt vanaf nu 24-uurs levering aan doordat ElectronicPartner zijn supply chain heeft aangepast en een koppeling maakt met de actuele voorraadstanden van de lokale winkels. De betrokkenheid van de EP:Ondernemer binnen de online webshop groeit hierdoor nog meer.    

Het complete platform heeft een professionaliteitsslag gemaakt naar de behoeftes van de moderne consument. De klant blijft uiteraard altijd verzekerd van het lokale vakmanschap van de EP:Ondernemer”, vertelt Patrick van Tent, CEO bij ElectronicPartner Nederland.   

Markt verstevigen

“De doorontwikkeling van ons E-commerce platform hebben wij gerealiseerd voor onze ondernemers. We willen hun onderscheidend vermogen versterken en daarnaast onze concurrentiepositie in deze competitieve markt verstevigen. De consument staat uiteraard altijd centraal binnen het bestelproces op EP.nl.

Het nieuwe platform biedt namelijk meer keuzevrijheid op het gebied van leveren. Buiten een breed assortiment, hebben we onze extra services nu ook uitgebreid”, aldus Patrick van Tent.

Bekijk ook