Nadat Mystery Review sinds oktober 2018 onderdeel van HS Brands Global is geworden, is nu het moment daar om ook de...
Quetzal de Chocoladebar als formule is nu 3 jaar in Nederland actief en door de ontwikkelingen in 2020 genoodzaakt...
Franchiseorganisatie Bagels & Beans opent een webshop om haar 82 franchisevestigingen te ondersteunen in deze...
EP:, de marketingformule van het van oorsprong Duitse ElectronicPartner, lanceerde afgelopen week haar vernieuwde...
De franchiseformules Hema, Gall & Gall, Mitra, Pearle, Intersport, Jumbo en Welkoop zijn categoriewinnaar geworden...
De overname draagt bij aan het verstevigen van haar geïntegreerde omni-channel distributiestrategie en vergroot het...
Onlangs is de nieuwe responsive website van Koopplein.nl live gegaan. “Iedereen kan nu kennismaken met de nieuwe...
Eind april heeft CustomerFirst bekend gemaakt dat Pearle Opticiens de klantvriendelijkste winkel van Nederland is.
Dit najaar voegt Blokker ruim 35 nieuwe merken toe aan het assortiment. De grootste vernieuwing is de introductie...
Afgelopen maand heeft de speelgoedketen Top1Toys zijn nieuwe huisstijl en strategie voor de komende jaren...
De interne opleiding die elke De Hypotheker-adviseur volgt voordat hij start met zijn werkzaamheden, is sinds kort...