Marvia

    Dé software voor franchisemarketing

    Hoe stem je lokale en landelijke marketing goed op elkaar af? Hoe stimuleer je franchisenemers om aan de slag te gaan met lokale marketing? Hoe zorg je voor merkconsistentie binnen je franchise? Vragen die vaak aan bod komen binnen franchise marketing.

    Marvia is al ruim 15 jaar dé specialist op het gebied van franchise marketing software en weet als geen ander hoe je lokale marketing effectief inzet. Met de Marvia oplossing kun je op grote schaal marketingmaterialen centraal beheren en decentraal aanpassen en uitrollen. Hiermee helpen zij meer dan 75 merken, zoals Plameco, fit20, de Pannekoekenbakker, New York Pizza en de Hypotheker, met het vergroten van hun lokale zichtbaarheid, het verbeteren van merkconsistentie en het verlagen van de marketingkosten.

    “We merkten dat het voor iedereen lastig werd het overzicht te bewaren naast de dagelijkse gang van zaken. Het is heel handig om alle marketing en promotiematerialen op één plek te hebben. De marketingkalender, de flyers, lopende promoties - alles is voor iedereen duidelijk inzichtelijk en het is goed vooraf te plannen.” - Poke Perfect

    Marvia

    Activeer franchisenemers met lokale marketing

    Marvia weet als geen ander dat het lastig is om franchisenemers aan de slag te krijgen met marketing. Slecht toegankelijke content, te weinig tijd en niet voldoende lokale relevantie zijn veelgenoemde redenen waarom ondernemers afhaken. Marvia biedt slimme oplossingen zoals een marketing kalender, pakketten, notificaties en een visual editor om materialen eenvoudig aan te passen aan lokale marktomstandigheden. Hiermee verhoog je gegarandeerd de participatie en betrokkenheid van je franchisenemer.

    Bewaak je huisstijl

    Een uniforme uitstraling van je franchiseformule is belangrijk voor de herkenbaarheid. Hoe meer mensen met je merk werken, hoe groter echter de kans op inconsistenties. Met Marvia bescherm je je merk. Laat je franchisenemers eenvoudig content maken met dynamische templates waarin alleen bepaalde variabelen kunnen worden aangepast. Hierdoor voldoet al je content niet alleen aan de huisstijlregels, maar speelt het ook beter in op de behoeften van de lokale klanten.

    Marvia

    Verbeter operationele marketingprocessen

    Marvia verlaagt de operationele werklast bij zowel het centrale team als de franchisenemer. Ze verminderen de administratie en verlagen de werkdruk o.a. door:

    • Campagnes die in een paar klikken verspreid kunnen worden over alle online en offline kanalen zoals social ads, huis-aan-huis en OOH.
    • Materialen kunnen eenvoudig worden besteld in een centrale webshop die gekoppeld is aan je bestaande leveranciers inclusief actuele voorraadniveaus, evt. goedkeuringsflows en verrekening met het beschikbare budget.
    • Dankzij DNA kun je automatisch content importeren in templates (zoals prijzen, adressen of ontwerpelementen) en kun je automatisch bepaalde volumes en formaten POS materiaal bestellen.

    “Het bestelproces van onze marketingmaterialen is een stuk makkelijker dankzij Marvia. In een paar minuten worden de juiste materialen besteld en kan verspreiding worden ingepland, zonder administratieve rompslomp.“ - Domino’s Pizza

    Marvia

    Trek kandidaat franchisenemers aan

    Laat zien dat je uitgebreide ondersteuning biedt op het gebied van (lokale) marketing bij het werven van nieuwe franchisenemers. Marvia biedt niet alleen praktische tools om met marketing aan de slag te gaan, maar biedt ook mogelijkheden voor onderlinge kennisdeling zoals best practices.

    Meer weten?

    Benieuwd wat Marvia voor jouw franchiseorganisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op of stel je vraag direct aan Ray de Jong.

    Ray de Jong Marvi
    Ray de Jong
    Business Development Manager
    ray@getmarvia.com 06-40609484
    Stel je vraag!
    CAPTCHA