ESPRIT presenteert nieuwe kerstcampagne

ESPRIT kondigt de lancering van haar kerstcollectie aan met als missie om de ruimte tussen werkelijkheid en fantasie te creëren die het innerlijke kind aanspreekt.

Met de nieuwe kerstcampagne luidt ESPRIT niet alleen de feestdagen in met alle vreugde die deze tijd van het jaar met zich meebrengt, maar wekt het ook de geest van de kindertijd op en het gevoel dat alles mogelijk is. Het is die opwinding van het uitpakken van cadeaus, het schrijven van brieven naar de Kerstman, het kussen onder de mistletoe, of het gevoel van verwondering als je op een koude winternacht wordt omringd door warme kerstverlichting. De speelse campagne prikkelt de fantasie van de consument, waardoor hij zich afvraagt "Wat als?" en "Waarom niet?". Ze worden eraan herinnerd hoe ze deze feestdagen kunnen vieren en gewoon weer kind kunnen zijn. Door speels te zijn, plezier te hebben en magie te vinden in alles wat ze doen.

ESPRIT herinnert ons weer wat het beste is aan Kerstmis: Dat gevoel van opwinding wanneer je alle cadeaus voor je geliefden inpakt of de blije gezichten bij het optuigen van de boom. Het is de opwinding van iedereen die in de kerststemming komt - van het schrijven van brieven naar de Kerstman tot het vullen van je playlist met kerstliedjes. Je wordt meegesleept in alle festiviteiten en begint te geloven in de magie van het seizoen - je sluit jezelf af van het dagelijkse leven en gaat helemaal op in het plezier, de vreugde en de opwinding van de feestdagen. Net alsof je weer kind bent...

ESPRIT levert looks voor elke gelegenheid tijdens de feestdagen. Gezellige materialen en texturen, zoals ribfluweel en breisels, houden je warm op een koude winterdag. Leuke glinsterende details geven een casual look een vleugje feestelijkheid voor een kerstfeest. Speelse kleuren en prints herinneren je aan het plezier om weer kind te zijn.

De kerstcollectie is nu wereldwijd verkrijgbaar in de winkels en online. Bezoek de website en het Instagram-account van ESPRIT voor meer informatie over deze collectie en de campagne.

ESPRIT nieuw kerst

Over ESPRIT

ESPRIT, in 1968 in Californië opgericht door Doug Tompkins en Susie Buell, was 's werelds eerste lifestyle-merk geïnspireerd door de menselijke geest. Maar meer dan een geboorteplaats vertegenwoordigt Californië de gevoeligheid van het merk: positief, vrolijk en ongedwongen. Het omarmt een levensgrote houding die zowel experimenteel als baanbrekend is, met een jeugdige geest die wordt gevoed door creativiteit en liefde voor design. Het succes van ESPRIT door de jaren heen is grotendeels te danken aan de oorspronkelijke idealen: het bevorderen van liefde en vrede, het vieren van mensen en het samenbrengen van gelijkgestemde mensen om de wereld te verblijden. Dit is de ware essentie van "ESPRIT het corps". ESPRIT is een echte hybride van relevante dressing essentials en fashion-forward stijlen geschikt voor elke gelegenheid en elke garderobe. Het merk wordt geprezen om zijn passie voor mensen en de planeet. Voorbeeld: Midden jaren '80 haalde ESPRIT het nieuws met zijn "Real People"-campagne, waarin werknemers en klanten in plaats van modellen figureerden, en begin jaren '90 debuteerde de eerste "e-collectie" van 100% biologisch katoen. Als eerste authentieke merk in zijn soort stond ESPRIT ook bekend om zijn revolutionaire winkelervaring, die de levendige geest van het merk in elk opzicht en in elk detail belichaamde. ESPRIT houdt deze geest levend en is vandaag de dag aanwezig op meer dan 30 markten over de hele wereld. De Groep is sinds 1993 genoteerd aan de Hong Kong Stock Exchange en het internationale hoofdkantoor van ESPRIT is gevestigd in Hong Kong.

Bekijk ook