Verdere groei HS Brands Europe

Nadat HS Brands Europe vorig jaar alle bestaande kantoren in Europa functioneel heeft samengevoegd naar één Europese organisatie en daar een nieuwe vestiging in Zwitserland aan heeft toegevoegd, is het tijd voor verdere groei. Met ingang van 2022 heeft HS Brands Europe alle bedrijfsactiviteiten van NJH Mystery Shoppings&Auditing overgenomen.

HS Brands Europe (voorheen Mystery Review) bestaat al ruim 17 jaar en is vanaf dag één een toonaangevend onderzoeksbureau dat met de inzet van mystery guests het verschil weet te maken en al jaren inzage verschaft in klant- en gastbeleving voor bedrijven in de gastvrijheidsbranche, retail, automotive, zorg en vele andere bedrijfstakken.

Met de overname van de bedrijfsactiviteiten van NJH Mystery Shoppings&Auditing zetten we een volgende stap in de verdieping van ons bedrijf. De jarenlange kennis en ervaring van NJH Mystery Shoppings&Auditing, met name op het gebied van automotive en b2b mystery shopping is van grote toegevoegde waarde voor onze dienstverlening en biedt ons nog meer mogelijkheden om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Daarnaast hebben we door het samenvoegen van de mystery guests een nog groter bereik gekregen, zeker in België en Luxemburg.

De afgelopen maanden is hard gewerkt aan een volledige integratie van NJH Mystery Shoppings&Auditing en nemen wij met veel plezier en vertrouwen de projecten van hen over. Door onze uitstekende dekking in bijna ieder Europees land (en met onze collega kantoren in de rest van de wereld, bijna globaal) zijn wij in staat de projecten en de klantrelatie nog verder internationaal uit te bouwen.
 

HS Brands Europe verzorgt kwalitatieve belevingsonderzoeken die op maat zijn gemaakt voor u als opdrachtgever. Onze mystery guests maken uw dagelijkse gang van zaken, uw customer journey, inzichtelijk middels mystery visits en/of mystery calls.